A Nissan Instagram és Vine versennyel melegít a következő TV reklámjához

A Nissan Instagram és Vine versennyel melegít a következő TV reklámjához
Ne is foglalkozzatok az Instagram és a Vine harcával! – mondja a Nissan. Inkább használjuk mindkettőt!

Az autógyártó bejelentette a „Your Door to More” című versenyét, amely lehetőséget ad a Nissan rajongóknak, hogy segítsék a cégnek promotálni a 2014 Nissan Versa Note nevű kocsit – írja a MarketingLand.

Ezt úgy tehetik meg, hogy ellátogatnak a YourDoorToMore.com oldalra és letöltik a specifikus csomagot, majd vagy a 2D fotókat vagy a kocsi 3D kartonverzióját használva készítenek egy Instagram vagy Vine videót. Ez az egyik legkorábbi pályázat, amely beérkezett:

Három „Grand Prize” nyertest hirdetnek, akiknek videói szerepelhetnek idén egy Nissan Tv reklámban és egy-egy 1000 dollár értékű Amazon ajándékkártyát is kapnak. Ezen kívül a cég kiválaszt még három „First Prize” győztest is, akik pedig csak az utalvánnyal lesznek gazdagabbak. A verseny augusztus 5-én ér véget.

Ez az első kampány, amely tudatosan a Vine platformját és/vagy az Instagram új videó funkcióját használja ki, hogy „crowdsourcing” segítségével alapanyagot találjon egy későbbi TV reklámjához.


Forgács Mariann

Több mint 7 éve csapatával, az első hazai social media ügynökségként segít eligazodni a közösségi kommunikáció folyamatosan változó világában. Az elmúlt évek szakmai tapasztalatának és a változatos ügyfélkörnek …