A Linkedin érzi a lényeget

A Linkedin érzi a lényeget
A Linkedin kicsit avittas kinézete ellenére 300 millió felhasználónak kínál kapcsolatépítési lehetőségeket. A megújult levelezés azonban meglepett.

A különböző vélemények ellenére sok hasznos funkcióval érhetjük el a világ különböző tájain élő szakembereket. Egy igen hasznos, ámbátor eddig kisség elavult funkció például a levélírás.
Ez a Linkedinen most nagyszerű változásokon esett át. Szebb és átláthatóbb lett. Na azért nem sokkal, de mindn igyekezetet értékelni kell.

A napokban azonban a hatalmas eredményként üdvözölt levelező rendszer fiatalítás kifejezetten meglepő funkciókkal bővítette az eddigi szegényes eszköztárat. Az eddig semmilyen formázást nem kínáló, funkciótlan rendszer most fantasztikus eszközökkel bővült. Képet lehet beletenni a levélbe, sőt mellékletet - amivel majd jön a sok spam dögivel foglalva a drága tárhelyet. - és végül de nem utolsó sorban egy nélkülözhetetlen apróság, amely minden felhasználó vágyát fogalmazta meg. A csúcs design elem az elmaradhatatlan emotikon, amely úgy hiányzott a rendszerből, mint elefánt a procelánboltból. 

Nem értem a fejlesztőket és nem értem a víziót. Nem értem a Linkedint. Miért gondolták, hogy egy béna Facebook másolat levelező programmal feldobják a működést. Szakmailag az oldal jó, tessék, hagyni, hogy levelezzünk, nem kellenek animáló buta emotikonok, meg mindenféle felesleges cafrang. Akkor tetszettek volna gondolkodni, amikor meg tetszettek szüntetni a szakmai események, eventek menüpontot. 

A Linkedin több mint 10 éves működése alatt nem sokat változott, csúnya, egyszerű és átláthatatlan rendszerében gyakorlatilag képtelenség igazán megtalálni akit keresünk, de ez nem érdekel senkit. Láthatóan a Linkedint sem, hiszen ugyan bizonyos részek újra lettek tervezve, az alapok pontosan ugyanolyanok, mint a kezdetekkor.

Bosszantó, ha egy oldal elveszíti a fókuszát, főleg akkor, ha ez a világ legnagyobb szakmai közösségének az esetében történik.