A Getonic piactérré változtatná a közösségi oldalakat

A Getonic piactérré változtatná a közösségi oldalakat
A Getonic nevű cég, amely közösségi hírfolyamokká alakítaná a kereskedési csatornádat, egy új hirdetési termékkel állt elő, melynek segítségével az üzletek könnyebben hozhatnak létre és oszthatnak meg termékhirdetéseket a közösségi csatornákon és más hirdetési hálózatokon keresztül.

Az új hirdetési egységek azt jelentik, hogy az emberek közvetlenül az adott hirdetésből vásárolnának termékeket ahelyett, hogy átkattintanának a kereskedő oldalára és ott fejeznék be a tranzakciót – magyarázza a The Next Web.

Gettonic_ad-730x522

Az új funkció a cég Popshop platformjának része, amely lehetővé teszi a felhasználóknak, hogy gyorsan létrehozzanak egy terméket saját Popshop-jukban, majd közvetlenül megosszák azt hírfolyamon belüli boltként vagy promotálják a következő platformokon keresztül: Facebook, Right Media (Yahoo) vagy Google Display Network (GDN).

A cég azt mondja, hogy a hirdetéseket automatikusan a releváns közönségre targetálják majd a kiválasztott hálózatokban és vásárlási lehetőségeket fognak tartalmazni, hogy a hirdetést megtekintők megvehessék a terméket közvetlenül onnan. A Getonic úgy fogalmazott, hogy az új hirdetési egységbe beletervezték a weben ismert impulzus vásárlás néhány élményét is.

A jelenlegi helyzet szerint a felhasználókat, akik rákattintanak egy elemre, még mindig a PayPal felületére vezetik, de a következő „két-három hétben” befejezik a fejlesztést és a vásárlás valóban megoldható lesz magában a hirdetésben – nyilatkozta a Getonic CEO-ja, Adi Eyal a The Next Web oldalának.


Forgács Mariann

Több mint 7 éve csapatával, az első hazai social media ügynökségként segít eligazodni a közösségi kommunikáció folyamatosan változó világában. Az elmúlt évek szakmai tapasztalatának és a változatos ügyfélkörnek …