A Facebook autós hirdetései dupla előnyt adnak a márkáknak

A Facebook autós hirdetései dupla előnyt adnak a márkáknak
A Facebook megbízásából elkészült egy tanulmány az autós hirdetősekről. Mit gondolsz, mi lett az eredménye? Az, hogy a Facebook hirdetések működnek. Tehát nem egy teljesen pártatlan kutatásról beszélünk, de minden esetre érdemes egy pillantást vetni rá.

A tanulmány 5 nagy autós kampányt vizsgált a Facebookon. Összességében azt találták, hogy egyre többen végeznek egyre több kutatást az adott márkáról, amelynek hirdetését látták. 37%-os emelkedés volt a márka weboldalának, 17%-os a márka oldalának látogatásaiban és 11%-os a márkákra vonatkozó keresési tevékenységekben – írja a MarketingPilgrim.

Facebook-Automotive-Ad-Survey

Ami igazán érdekes, az az érem másik oldala. A comScore, a cég, amely a tanulmányt jegyzi, arról is beszámolt, hogy figyelemreméltó visszaesés volt látható a versenytárs márkákra és modellekre történő keresésekben.

Ez igen jelentős. Van egy hirdetésed, ami nem csak forgalmat hajt a termékednek, de még el is veszi azt a konkurenciától. A comScore azt mondja, hogy ez manapság különösen fontos, amikor az emberek már több időt töltenek azzal, hogy autókra keresnek rá, mint azzal, hogy elmennének egy szalonba. Ez azt jelenti, hogy az internet az első számú eladóddá vált. Picit ijesztő.

Vajon mindez ugyanígy áll a további fogyasztói kategóriákra is? Valószínűleg igen. Az emberek egyre többször vásárolnak online és a mobiljukon, ami azt jelenti, hogy mire besétálnak egy boltba, már pontos elképzelésük van arról, mit akarnak. Még ha a Tiéd is a világ legjobb eladói csapata, nem tudnak értékesíteni egy olyan fogyasztónak, aki először a konkurencia üzletébe lépett be.

Nem állítjuk, hogy kötelező Facebook hirdetéseket vásárolni, de afelől biztosnak kell lenni, hogy erős online jelenléted van, beleértve egy oldalt, ami könnyen megtalálható a kereséseken és a közösségi médián keresztül.


Forgács Mariann

Több mint 7 éve csapatával, az első hazai social media ügynökségként segít eligazodni a közösségi kommunikáció folyamatosan változó világában. Az elmúlt évek szakmai tapasztalatának és a változatos ügyfélkörnek …