9 hazugság a Facebook eszközök szolgáltatóitól

Az alábbi összefoglaló, melyet eredetileg Dennis Yu készített az AllFacebook számára, azokról az applikációkról szól, amelyekkel azt ígérik, a csillagokat is lehozhatjuk az égről. Mielőtt aláírunk egy szerződést, érdemes átgondolni nem csak azt, mit kapunk, de azt is, hogy szükségünk van-e rá. Indíthatunk alkalmazásokat, nyerhetünk vele rajongókat és növelhetjük a forgalmunkat, de tényleg ezek a legfontosabb mutatók? – teszi fel a kérdést a Business2Community.

Az alábbi összefoglaló, melyet eredetileg Dennis Yu készített az AllFacebook számára, azokról az alkalmazásokról szól, amelyekkel azt ígérik, a csillagokat is lehozhatjuk a Facebook egéről. Mielőtt telepítünk egy ilyet vagy pénzt fizetnénk érte, érdemes átgondolni nem csak azt, mit kapunk, de azt is, hogy szükségünk van-e egyáltalán rá. Indíthatunk alkalmazásokat, nyerhetünk vele rajongókat és növelhetjük a forgalmunkat, de tényleg ezek a legfontosabb mutatók? – teszi fel a kérdést a Business2Community.

1. Ha telepíted az ecommerce alkalmazást, a plafont verik majd az eladások

Egy webáruház tab landing oldala nem jelent automatikusan megnövekedett forgalmat. A vásárlási lehetőség a webáruházban és a Facebook rajongói oldalon csak akkor működik ha megfelelő forgalmat terelsz ezek irányába. Önmagában nem oldanak meg semmit.

2. Csak több rajongóra van szükséged.

Ez a legnépszerűbb hazugság, de még mindig olyan könnyű ezt elhitetni az emberekkel. Mindenképp szükséged van egy folyamatos stratégiára, amelyet gondozni és alakítani kell, a rajongók száma csak mellékes.

3. A mi szoftverünk a legjobb neked.

Egy szoftverrel lehet alkalmazást installálni és akár kampányokat futtatni, de nem tud tartalmat előállítani, válaszolni a vásárlóknak és stratégiát kitalálni. Az árajánlat automatizálás és a többszörös hirdetések nagyon hasznos funkciók a Facebookon, de csak akkor, ha már megfelelően tesztelted a hirdetést és a finomhangolás szakaszában jársz. A legjobb alkalmazás sem ér semmit, ha nem generál forgalmat.

4. Automatikus analízis.

Ne írj több beszámolót, nézd meg a rajongói oldalad statisztikáit a Facebookon. Csak az emberek tudnak adatokat analizálni, de egy gép is tud grafikonokat és kördiagramot készíteni. Ugyanakkor megtalálni a megfelelő embereket, akik értelmezni tudják, mi történik és ennek megfelelően cselekednek, komoly kihívás. Az új adatok megjelenése általában több munkát eredményez, nem kevesebbet, hiszen ilyenkor több kérdés merül fel.

5. A rajongók 1,07 dollárt érnek.

Ezzel együtt akár azt is mondhatnánk, hogy minden egyes Google látogató is ennyit ér. Valójában a rajongód pont annyit ért, mint a bevétel, amelyet a céged számára generálnak. Ezt nehéz mérni, hiszen a különböző attribúciós technikák is formálódnak még, de érdemes ezekkel is foglalkozni, hogy játékban maradj.

6. Ekkor és ekkor, pontosan 124 karakteres bejegyzést kell posztolni.

Ha már ezt csinálod, vegyél egy nagy levegőt is, hunyd be a szemedet és fordulj meg háromszor a tengelyed körül. Minden cégnek megvan a maga közönsége, amelyet egyedi módon kell megközelíteni, ha el akarsz nekik adni valamit. Elhinnétek, ha valaki azt mondaná, besétálhattok egy bárba, ahol a megfelelő pillanatban elmotyogott varázsszavak hatására csoda történik? Ne felejtsd el, hogy emberekkel kell bánnod, nem termékekkel, amelyeket pusztán megvesznek és eladnak.

7. Ha azt csinálod, amit az egyik nagy márka, ugyanazokat az eredményeket fogod elérni.

Ha már ismernek a való világban, akkor az emberek hajlamosabbak kapcsolatba lépni veled a Facebookon is. Itt igazi rajongókról beszélünk, nem Facebook rajongókról. Ezért nem bízhatsz meg általában az esettanulmányokban – nem biztos, hogy rád is igazak.

8. Csak ezt a technikát kövesd és gazdag leszel!

A tisztán működő szerencsejáték cégek kivételével, a Facebook sikered valójában csak a weben és az offline médiában megszerzett és megerősített alapokra épül. A közösségi média olyan, mint a Holdnak a Nap – tükröződés.

9. Kövesd ezt a 9 lépéses tervet!

Te sem mennél egy olyan orvoshoz, aki mindenkinek ugyanazokat a gyógyszereket írja fel, függetlenül azok egyéni panaszaitól, igaz? Ne kövesd más tervét, ha csak nem hiszel a placebo hatásban. Saját stratégiát kell kialakítanod, mert még a legokosabb tanácsadó sem tudja ezt helyetted megtenni.


Forgács Mariann

Több mint 7 éve csapatával, az első hazai social media ügynökségként segít eligazodni a közösségi kommunikáció folyamatosan változó világában. Az elmúlt évek szakmai tapasztalatának és a változatos ügyfélkörnek …