2013 közösségi média trendek

2013 közösségi média trendek
Készült egy össze állítás az idei trendekről, amelyben látható, hogy kik az idei nyertesek és kik nem vették jól ebben az évben az akadályokat.

Mindenki érzi, hogy változnak a közösségi média és a hagyományos médiatrendek is világszerte. Szinte kézenfekvő, hogy erre is készült infografika a napokban. A Forbes a Socialmediatoday, és a Socialmediaexaminer cikkeit alapul vevő anyag érdekességei a következők.

A Vizuális marketing robbanásszerű fejlődését mutatja, hogy a cikk alapanyagát is egy infografika képezi. Itt talán a 36 százalékos fotómegosztás növekedés izgalmas, amit főleg az istagram tömeges használata okozott.

A Foursquer láz elmúlóban. Szép volt, jó volt a marketerek megunták. Nem kicsit csökkent a felhasználás ilyen jellegű aránya.


A Linkedint mindenki felfedezte idén, ez jó. Még jobb lenne, ha igazán használható is lenne.

A QR kód felhasználás romokban. Nem biztos, hogy világbajnok lesz a megváltónak kikiáltott megoldás.

Nagyot nőtt a podcast - nem Magyarországon - sokan használják és még többen hallgátják az így megjelenő információkat.

A trendek és divatok hullámokban változtatják meg a közösségi médiát, egyértelműen itt a legnagyobb a változás évről évre. Most itt tartunk, jövőre újra megnézzük mi változott.