14 Facebook eszköz, amiről nem is tudtad, hogy létezik

14 Facebook eszköz, amiről nem is tudtad, hogy létezik
Mindent tudsz a Facebook alapvető eszközeiről. Tudsz állapotfrissítéseket posztolni és cikkeket megosztani. De milyen gyakran nézed meg a Tevékenységnaplódat? Mire jó a böngésző eszköz? Márka oldalak, ti sem ússzátok meg! Talán mindent tudtok a hirdetésekről, de azzal is tisztában vagytok, hogy egyedi közönségeket hozhattok létre a tartalmak megosztásához? Lássuk a Facebook eszközöket, amelyeket valószínűleg nem használsz, de sokra viheted velük!


1. Tevékenységnapló

Valószínűleg már láttad ezt a gombot a borítóképeden „Tevékenységnapló” felirattal, de feltehetően még nem fedezted fel igazán az eszközt. Megmutatja minden tevékenységedet Facebookon, legyen szó egy fotó lájkolásáról, egy státusz posztolásáról vagy az adataid frissítéséről.

activity20log

2. Ad Create Tool

A Facebook rengeteg eszközt ad a kezedbe, hogy az üzleted hirdetései a megfelelően nézzenek ki és a megfelelő helyen tűnjenek fel, kezdve az Ad Create nevűvel – írja a Mashable. Kiválasztasz egy célt, amiért promotálni akarod az üzletedet vagy az oldaladat (például több oldal lájk, nagyobb alkalmazás elköteleződés, stb.) és az Ad Create eszköz automatikusan kiválasztja neked a hirdetések legjobb kombinációját, amelyek segítenek elérni azt.

ad20create20tool

3. Alkalmazásközpont

Hónapok óta játszol a Candy Crush játékkal, de használod az Open Table Facebok alkalmazását asztalfoglaláshoz vagy a Spotify applikációját arra, hogy megoszd a lejátszási listáidat a barátaiddal? Ha új játékokat vagy alkalmazásokat keresel, menj az Alkalmazásközpontba a bal oldali menü alsó részén.

apps

4. Böngészés

A böngészés eszköze kiszűr neked véletlenszerűen kiválasztott tartalomtípusokat a Facebook Graph Search szolgáltatásán keresztül, legyen szó lájkolt videókról vagy a barátaidról, akik Facebookon még nem lettek az ismerőseid. Ha arra használod a Facebookot, hogy elüsd az időt (hát nem mindannyian?), ez egy kiváló módja a feladatok halogatásának.

browse

5. Konverziókövetés

A konverziókövetés segít a hirdetéseid hatékonyságának monitorozásában azon specifikus tevékenység alapján, amelyek teljesítését elvárod azoktól, például egy termék megvásárlását.

conversion20tracking

6. Egyedi közönségek

Ha már rendelkezel a közönséged rendezett listáival és használod is azokat, feltöltheted mindet a márkád Facebook fiókjába, hogy megkönnyítsd a dolgodat megosztáskor. Ne aggódj! Miután feltöltötted a listáidat, az információk titkosítottak, így senki sem fér hozzájuk, még a Facebook sem.

custom20audiences

7. Exportáld a naptáradat!

Ha a társasági életeddel több naptárban is próbálsz lépést tartani, exportálhatod a Facebook naptárad információit is, hogy azokat akkor is követni tudd, mikor nem vagy online. Senki sem akar lemaradni egy jó partiról, igaz?

export1

8. Facebook asztali chat

Nem akarsz mindig visszalépni a Facebook tabra, amikor új üzenetet kapsz? Használhatod valamelyik instant üzenetváltást lehetővé tevő szoftvert, hogy az asztalodról társaloghass.

facebook20chat

9. Oldalkezelő alkalmazás

Ha egy márka oldalát menedzseled és útközben kell posztolnod, használd a Facebook Manager App szolgáltatását, amely elérhető az App Store-ból és a Google Play tárházából is. Így könnyen hozzáférhetsz a fiókodhoz, még akkor is, ha távol vagy az asztalodtól.

facebook20manager20app

10. Power Editor

Ha egyszerre több különböző hirdetést optimalizálsz és menedzselsz, a márkádnak használnia kellene a Power Editort. Ugyanannak a hirdetésnek variánsait hozhatod létre nagyon könnyen, hogy teszteld, melyik működik a legjobban a közönséged szempontjából. Szintén itt hozhatsz létre egyedi közönségeket a hirdetések megosztásához.

facebook20power20editor

11. Érdeklődési körök

A Facebook tele van nagyszerű tartalommal, amiről nem akarsz lemaradni. Kezeld úgy a közösségi oldalt, mint például a Feedly RSS olvasó alternatíváját és szerezz tartalmakat különböző csoportokból, amelyeket az érdeklődési köreidhez szabtak (a bal oldali menü utolsó eleme).

interests

12. Gyorsbillentyűk

Gyorsabban akarsz navigálni? Próbáld ki ezeket a gyorsbillentyűket!

keyboard20shortcuts20messages

13. Oldal elemzések

Az oldal elemzések (Page Insights) a Google Analytics Facebook verziója. Kövesd az oldalad forgalmát, hogy jobban megértsd, miként mutat elköteleződést a közönséged az oldalad felé.

page20insights

14. Megtekintés mint...

Ha biztos akarsz lenni benne, hogy valamelyik rokonod nem látta a képeket a múlt hétvégi kocsmázásról, használd a „Megtekintés mint…” eszközt a profilodon, hogy lásd, mások hogyan látnak Téged. Így is van: krízis elhárítva.

view20as