10 fantasztikus reklám a közösségi médiából

10 fantasztikus reklám a közösségi médiából
Vannak márkák, amelyek már elképesztő mennyiségű rajongót gyűjtöttek a közösségi médiában. És vannak azok, amelyek tudják azt is, mi az elköteleződés, és akik igazán értenek ahhoz, hogyan integrálják minden marketing tevékenységüket közösségi média kampányaikkal. Nézzétek meg ezeket a példákat, amelyek bemutatják, hogyan kell felkelteni a közönség figyelmét!


1. Harvey Nichols

Ez a print hirdetés megragadja a tekintetet és jól illusztrálja, hogy a nők úgy csapnak majd le a közelgő leárazáskor, mint a képen látható pelikánok egyetlen halra – írja a Business2Community.

best-creatives-1

2. Penguin hangoskönyvek

A Penguin hangoskönyvek révén híres szerzők jutnak el a fülhallgatódba és az ezt megtámogató kampány is valahogy erre akar utalni: elsőre úgy tűnik, mintha furcsa mód akrobatikus karrierbe kezdtek volna többek között Shakespeare, Mark Twain vagy Oscar Wilde. A lényeg azonban az, hogy egy fejhallgató formáját veszik fel, méghozzá megmosolyogtató módon.

best-creatives-22

3. Monster.com

A Monster.com álláskereső portál nyomtatásban megjelent hirdetése azt a kérdést teszi fel az olvasóknak, vajon a megfelelő munkahelyen dolgoznak-e. Egy balerina egy csapat katona között remekül illusztrálja ezt és javasolja, hogy a Monster.com lehet a megoldás.

best-creatives-2

4. A pizza szeretete

Ezt a kampányt azért indították, hogy felhívják a figyelmet a környezetbarát, 100%-ban újrahasznosított pizzás dobozokra, valamint a csakis organikus termékek felhasználására. Remek a kivitelezés a brokkoli erdőtől a bolygó kontinenseit kirajzoló zsíros foltokig. És még ott van a jobb alsó sarokban lévő béke jel is, ami szintén pizza formát ölt. Az ilyen apróságok tudják innovatívvá tenni a print reklámokat.

best-creatives-3

5. Utopolis mozik

Talán nem a legszebb vagy legművészibb kampány, amit valaha láttunk, de a jó ügy érdekében hívja fel a figyelmedet. A sorozatban kifigurázzák a híres Titanic pózt is, itt pedig a kiszabadított Willy került újraértelmezésre. A hirdetés szerint ugyanis a valóság szívás, ehhez az üzenethez pedig mindenki tud kötődni.

best-creatives-23

6. Nikon fényképezőgép

Ez a fényképező megmutatja, hogy minden arcot fel tud ismerni a képen, még a szellemekét is.

best-creatives-24

7. Coca-Cola

A Coca-Cola Scholars Foundation (CCSF) non-profit szervezet, amely a márka nevében és annak irányítójaként is funkcionál, ösztöndíjakat biztosít közel 1400 diáknak évente, melyeknek összege több, mint 3,4 millió dollár. Ezzel a hirdetéssel mutatják meg, miként szomjazunk a tudásra.

best-creatives-4

8. Elképesztő India

A turizmus jelentős iparág Indiában és az erre szakosodott minisztérium indította egy kampányt, hogy még vonzóbb turista célponttá tegyék az országot 2002-ben. Ez a reklám nagy hatást gyakorol a befogadóra és elgondolkodtat: tényleg ez az, amit magad mögött akarsz hagyni?

best-creatives-5

9. Panasonic 3D TV

Ez a print hirdetés okos és vicces, miközben bemutatja a technológiában rejlő lehetőségeket. A részletekre is kiterjedő figyelmesség, így maga a dinoszaurusz kidolgozottsága vagy az árnyék, amelyet vet, adja a valódi különbséget.

best-creatives-6

10. Reynolds

Az írószer márka tényleg tudja, hogyan kell feltenni az i-re a pontot. Semmi szöveg, csak egy kép, ami briliánsan festi le az egyszerű, de hatékony üzenetet.

best-creatives-7

+1. Hulk sebtapasza

A Band Aid a maximumig kihasználja a jól ismert képregény-és mozivászon figura ismertségét. Nincs szöveg vagy szlogen, csak Hulk kezének egyértelmű képe, rajta a sebtapasz. Kétségtelen, hogy remekül utal a termék hatékonyságára a világ legerősebb karakterére való utalással. Nincs is szükség szavakra!

best-creatives-25