Közösségi média 1. oldal

Ha nem találsz magadnak párt, majd egy algoritmus megkeresi neked

Ha nem találsz magadnak párt, majd egy algoritmus megkeresi neked

Világviszonylatban is újdonságnak számító projektet indított a napokban a mesterséges intelligenciával és gépi tanulással foglalkozó magyar startup. Társkeresés másképpen.
Gyerekek veszélyben a neten!

Gyerekek veszélyben a neten!

A Microsoft reprezentatív nemzetközi kutatása szerint csak az elmúlt évben a világon a tizenéves internethasználók 62 százaléka szembesült valamilyen veszéllyel az online térben.
Megállíthatatlan az Instagram

Megállíthatatlan az Instagram

Napi 250 millió, 24 órán belül eltűnő sztori jelenik meg az Instagramon.
A Facebook megint boldoggá tesz néhány százmillió felhasználót

A Facebook megint boldoggá tesz néhány százmillió felhasználót

Egy funkció érkezik az üzenőfalra.
Tárgyalóképessé válhat a Facebook mesterséges intelligenciája?

Tárgyalóképessé válhat a Facebook mesterséges intelligenciája?

Bot-bot tárgyalást tanít a Facebook az M személyi asszisztensének, amely egyelőre csak néhány előre meghatározott feladatot tud elvégezni.
Közel negyedmillióan a kisállatokért

Közel negyedmillióan a kisállatokért

Három fiatal kezdeményezésére egy hét alatt 243 000 lájk gyűlt össze a Diego Vértesszőlős Facebook oldalán, amelyhez az áruház vezetője és a cég központja is csatlakozott.
Chat ablakból integethetsz

Chat ablakból integethetsz

Megjelent egy frissítés a Viber-hez: így a csevegőablakon belül láthatók és oszthatók meg a YouTube, a Spotify, a VICE Media, a Booking.com és a GIPHY tartalmai.
Kommunikációs kampányt indít a Magyar Turisztikai Ügynökség

Kommunikációs kampányt indít a Magyar Turisztikai Ügynökség

A Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) több hónapos belföldi integrált kommunikációs kampányt indított. Az országos szemléletformáló kampány célja, hogy belföldi utazásra inspirálja a magyar utazni vágyókat. A kampány hazai úti célokat, kulturális és természeti értékeket mutat be és népszerűsít. Az Ügynökség a klasszikus kampányeszközök mellett minden eddiginél nagyobb hangsúlyt helyez a digitális megoldásokra.
Internetes zaklatás: talán van megoldás

Internetes zaklatás: talán van megoldás

Az internetes zaklatás megfékezésének világnapja (Stop Cyberbullying Day 2017) alkalmából a Telenor Csoport globális digitális és közösségimédia-kampányt indít „Légy kiberhős!” (Be a Cyberhero) címmel.

Öt tipp kisvállalkozásoknak, hogyan tartsák biztonságban Facebook fiókjukat

A kisvállalkozások életében egyre jelentősebb szerep jut a Facebooknak a törzsvásárlókkal való kapcsolattartásban, a vevők megtartásában és újak bevonzásában, valamint a növekedés támogatásában.
1/66