Közösségi média 1. oldal

MRSZ: váltás a kommunikációs iparágban

MRSZ: váltás a kommunikációs iparágban

A Magyar Reklámszövetség (MRSZ) tegnap este tartott éves Közgyűlésén felvázolta az MRSZ hosszú távú stratégiáját. A Közgyűlés pedig a megüresedett Elnökségi tagok helyére két új tisztviselőt is választott.
Közösségi építkezésbe kezdett a Duolingo

Közösségi építkezésbe kezdett a Duolingo

Nagyot lépett a Duolingo nyelvoktató alkalmazás, mivel a fejlesztők közösségi funkcióval bővítették az applikációt. Van mire építeni: csak Magyarországon közel kétmillió felhasználó használja nyelvtanulásra.
Hogyan legyünk biztonságban a közösségi oldalakon?

Hogyan legyünk biztonságban a közösségi oldalakon?

Korábban az online böngészés a keresőmotorok használatát, konkrét tartalmak keresését vagy a kedvenc új weboldalaink olvasását jelentette. Ma már a közösségi média, az online videók és az azonnali üzenetküldés képezik az internetes felhasználói élmény alapjait.
Tedd félre a mobilod!

Tedd félre a mobilod!

Nagyszabású karácsonyi jótékonysági kampánya keretében arra bíztatta az embereket a világ egyik legnagyobb mobilgyártója, hogy tegyék félre a mobiljaikat, és töltsék az ünnepi pillanatokat szeretteikkel.
Akkor most jó film az új Star Wars, vagy sem?

Akkor most jó film az új Star Wars, vagy sem?

Néhány héttel hivatalos indulása után már kétszázezer filmértékelést és többezer felhasználót tudhat magáénak a Kiflee névre hallgató, magyar fejlesztésű, filmes közösségi alkalmazás, melyből most kiderül, hogyan is értékeli a Zsivány egyest a magyar közönség.
Kiberfegyverként használják a Super Mario-t

Kiberfegyverként használják a Super Mario-t

Közel tízezer Super Mario applikáció kering az interneten, de nagy részük vírus.
Így büntet a közösségi média

Így büntet a közösségi média

Egy kutatás szerint meglehetősen ambivalens a felhasználók viszonya a közösségi médiához. Egyszerre imádják és gyűlölik.
Hazai beauty bloggerek a szépségápolásról - kutatás

Hazai beauty bloggerek a szépségápolásról - kutatás

Fontos számukra a szépségápolási cikkek összetétele, odafigyelnek arra, hogy olyan termékeket használjanak, amelyeket nem teszteltek állatokon, illetve nem feltétlenül a nagynevű márkáktól várják mindig a legtöbbet – kb. ezt gondolják a hazai beauty, lifestyle és vegán bloggerek a szépségápolásról.
Három virális kampány, amit azonnal meg akarsz osztani

Három virális kampány, amit azonnal meg akarsz osztani

A vírusmarketing nem új dolog, ahogy az a vágyunk sem, hogy megfejtsük a titkát. Tíz évvel ezelőtt, - még a közösségi média robbanása előtt - akkori munkahelyemen elemeztük a sikeres példákat, és ezekből tanulva készítettük el a mi vírusvideónkat.
Hatalmas növekedés a digitális reklámpiacon

Hatalmas növekedés a digitális reklámpiacon

A harmadik negyedévben is jelentős, 14,8%-os bővülést mutat a hazai digitális reklámpiaci index, a NORI – tette közzé az IAB Hungary Médiaszekciója tagjainak bevételi önbevallásai alapján, melyet a PwC összesített.
1/60