Közösségi média 1. oldal

Picit mellélőtt az Apple

Picit mellélőtt az Apple

Az Apple nagy reményt fűzött az iMessage-be épíhető appokhoz, de nagyon úgy tűnik, hogy a fejlesztők nem olyan lelkesek.
Az internet bekebelezte az emberiséget

Az internet bekebelezte az emberiséget

Több mint hárommilliárd ember lóg a neten, havi 1900 percet töltve az online térben.
A gasztroőrültek imádni fogják a Vibert

A gasztroőrültek imádni fogják a Vibert

A Nosalty az első magyar média cég, amely csatlakozik az egyre növekvő számú Viber felhasználók számára elérhető külső szolgáltatók úttörő csapatához. A Viber beszélgetésekben könnyen hozzáférhetők és egyszerűen küldhetők a Nosalty receptjei.
Google Hangouts: ha eddig szeretted, akkor imádni fogod

Google Hangouts: ha eddig szeretted, akkor imádni fogod

A jövőben egyre többen dolgoznak majd távolról, a Google ezt a változást követi le, amikor megpiszkálja a Google Hangouts rendszerét.
Mark Zuckerberg két hónapot adott a mérnökeinek

Mark Zuckerberg két hónapot adott a mérnökeinek

A mérnököknek a Facebook Live-re kell koncentrálnia.
Gyerekek az interneten: a Google új rendszerrel segít a szülőknek

Gyerekek az interneten: a Google új rendszerrel segít a szülőknek

Közhely, hogy az internetnek sötét oldala is van, amivel jobb, ha a gyerekek nem találkoznak. Így gondolja ezt a Google is, létrehozva a Family Link névre keresztelt rendszert.
Facebook csoportok titkos élete

Facebook csoportok titkos élete

Ha valaki megkérdezné, mi most a Facebookon a csodafegyver, mi az a rejtett tudás, ami sikerre segít, akkor az egyik tuti a Facebook csoportok lenne.
Közösségi média: vége a megfigyelésnek

Közösségi média: vége a megfigyelésnek

Noha eddig sem volt engedélyezett, de a Facebook most még egyértelműbbé tette a fejlesztői számára, hogy tilos az adatokat megfigyelésre használni.
Nem tudta megszorongatni a Facebookot, lekapcsolták

Nem tudta megszorongatni a Facebookot, lekapcsolták

A Facebook ellenfelének szánta a Microsoft, de nem jött be, lelőtte a saját közösség oldalát.
Evolution 2017: kukkold a konkurenciád és legyél jobb nála

Evolution 2017: kukkold a konkurenciád és legyél jobb nála

A cégek jó része nem foglalkozik azzal, hogy a versenytársai mit és hogyan tesznek az online közösségi térben. Pedig nem ártana ezzel foglalkozni, emellett a ″leselkedés″ legális történet. Ha mi nem is figyelünk, könnyen lehet, hogy miket viszont figyelnek. Kisokos az Evolution konferenciáról.
1/63