Hamarosan hat új kábelcsatornát indít a TV2-csoport – jelentette be kedden a siófoki Media Hungary konferencián a társaság kábelportfoliójának programigazgatója. Fischer Gábor összeg említése nélkül azt mondta: az elmúlt másfél évtized legnagyobb programfejlesztését hajtja ezzel végre a társaság, amely jól célzott, világos stratégiával rendelkező adóvá teszi valamennyi televízióját. Közölte: a Super TV2-t a televíziós piac harmadik számú szereplőjévé akarják tenni, a csatornán ősztől naponta négyórányi saját gyártású tartalmat, show-műsorokat, fikciós alkotásokat kínálnak, valamint jelezte, hogy egy később bejelentendő „nagyon komoly beruházást” is elindítanak.
Hozzátette: Isaura TV néven telenovella-adót indítanak, új gasztrocsatornájuk a Chili TV lesz; elindul Zenebutik, a Joy TV életmód-csatorna, a FEM3-at Prime TV néven pozícionálják át, jön a meséket kínáló Kiwi TV, a PRO4 M+ néven „elképesztő mennyiségben vásárolt” mozifilmeket kínál, valamint nemsokára bejelentenek két újabb csatornát. A konferencián elhangzott az is, hogy a TV2 sokcsatornás portfólióban és hosszú távon gondolkodik, a cél pedig egy erős csatornacsalád létrehozása. A nagy csatornák nézettsége várhatóan csökkenés elé néz, s megerősödnek a kisebb csatornák.
Tehát:
• Super TV2: ősztől naponta négy órányi saját tartalom
• Zenebutik: zenei tartalom
• Chili TV: az új gasztrocsatona
• Mozi+: filmek • Isaura TV: szappanoperák, telenovellák
• Joy TV: főleg a hölgyekre fókuszáló életmódcsatorna
• Kiwi TV: a mesecsatorna
• Prime TV: a szórakoztatócsatorna (a FEM3-at pozícionálják át)
• PRO4 M+: a mozicsatorna
• Két új csatorna még fejlesztés alatt
Az igazgató azt közölte, hogy az első fejlesztési ütemet még az idén újabb követi portfóliójukban. A szakember szerint a TV2 átalakítása alapvetően rendezi át a magyarországi televíziós piacot.
Lokál Extra
Viszont nem csak ez volt a konferencia nagy bejelentése az első napon, hiszen kiderült az is, hogy a jövő hónaptól napilapként jelenik meg a fővárosban a Lokál. Keresztesi Péter, a Modern Media Group Zrt. vezérigazgatója elmondta: az eddig ezen a címen kiadott, szintén ingyenes hetilapot Lokál Extra néven terjesztik a jövőben. Az eddig egyszereplős piacra belépő napilapot június 6-tól, 150 ezer példányban terjesztik majd a forgalmasabb fővárosi közlekedési csomópontokon.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!