Media Hungary 2. oldal

Ne rúzzsal, ésszel add el a márkádat!

Ne rúzzsal, ésszel add el a márkádat!

Márkát önállóan nem lehet jól építeni, ez csak akkor lehet igazán sikeres, ha a cég megtalálja a flow-ját.
Ez a véleményvezérek kora

Ez a véleményvezérek kora

Ma már pusztán a közösségi oldalakra támaszkodva is fel lehet építeni egy sok milliós üzletet.
A lineáris tévé milliós nézettsége verhetetlen marad

A lineáris tévé milliós nézettsége verhetetlen marad

A tartalomgyártóknak és terjesztőknek is fel kell készülni a médiapiac digitalizációjára és átalakulására.
Amikor leturmixolod az iPhone-t - influencerek, szórakozás, platformok emelkedése és bukása

Amikor leturmixolod az iPhone-t - influencerek, szórakozás, platformok emelkedése és bukása

Beszámoló a Media Hungary many screen szekciójának előadásairól.
Márkaflow

Márkaflow

A helyzet, a verseny pedig egyre keményebb, miután a termékek már szinte nagyjából egyformák. Kőszegi András (ONBRANDS) írása.
Felboncolták az újságírót a Média Hungaryn

Felboncolták az újságírót a Média Hungaryn

A Média Hungary Sajtó című termében jártunk az első napon, és nem csak jó híreink vannak.
Adattal a Google is verhető?

Adattal a Google is verhető?

Az adat alapú médiaköltés ma már Magyarországon is bizonyítottan működik. Facebook, Google, programmatic, adatmarketing.
Egy rettenetes fotóval tönkreteheted az egész kampányodat

Egy rettenetes fotóval tönkreteheted az egész kampányodat

Ha azt gondolná valaki, hogy a hirdetések képeinek elkészítése Barba-trükk egyszerűségű folyamat, annak pénzben mérhető veszteségei is lehetnek.
Exkluzív: ezekkel a műsorokkal előzné le a TV2 az RTL-t

Exkluzív: ezekkel a műsorokkal előzné le a TV2 az RTL-t

A Média Hungaryn jelentette be a TV2 csoport programigazgatója, hogy mivel készülnek. A többi között bevetik Stohl Andrást és Palik Lászlót is.
Hódítanak az influencereket influencelő contentgyárak

Hódítanak az influencereket influencelő contentgyárak

Már a Facebookra is betörtek a digitális kiadók a tartalmaikkal – derült ki a Media Hungaryn Jovan Protic, a Ringier Axel Springer Media AG kiadóigazgatójának előadásából.
2/15