Media Hungary 1. oldal

Ha felfedezem valakiben a hitet, az motivál – interjú Mészáros Csabával

Ha felfedezem valakiben a hitet, az motivál – interjú Mészáros Csabával

Mészáros Csabát akkor ismerte meg a közvélemény, amikor megvette a Hanwha Bankot, majd az Accenture-nek értékesítette nemzetközi mérnökcégének nagy részét. Később elektromos buszgyártásba fogott, és ma már 70 járműve viszi az utasokat Budapest utcáin. Az evopro csoport tulajdonosával a sajtó szerepéről is beszélgettünk.
Fake news: akár a legrosszabbal is szembe kell néznünk - interjú Székely Leventével

Fake news: akár a legrosszabbal is szembe kell néznünk - interjú Székely Leventével

A közösségi média szélesre tárta a kaput a kamuhírek előtt - állítja lapunknak Székely Levente. A Kutatópont kutatási igazgatója szerint az információs írástudás szintjének emelése lehet a fake news egyik ellenszere. Szerinte a kamuhírek és a bizalom között szoros az összefüggés.
Anya? Mama? Nem. Tablet. – interjú Bernschütz Máriával

Anya? Mama? Nem. Tablet. – interjú Bernschütz Máriával

Egy korábbi amerikai kutatás szerint minden tizedik(!) gyermek első kimondott szava a táblagép (tablet) volt – idézi fel Bernschütz Mária. A fiatal generációk kutatója, BME-GTK Menedzsment és Vállalatgazdaságtan Tanszék egyetemi adjunktusa szerint ma már a fiatalok oktatják, vezetik be az időseket az emberi kapcsolatokba az online kommunikációba, ők szocializálnak, informálnak.
A jó lapot nem unják meg! – interjú Hamza Gáborral

A jó lapot nem unják meg! – interjú Hamza Gáborral

Az előfizetővé váláshoz meg kell érni, ez úgy negyven éves kor felett következik be – állítja a Central Mediacsoport Zrt. előfizetési marketingmenedzsere, aki szerint digitális előfizetések helyett immár az applikációk korát éljük.
Doktor House, Don Draper és a többiek – interjú

Doktor House, Don Draper és a többiek – interjú

Az ezredfordulón jelentős paradigmaváltás volt a tévésorozatokban. Azóta egyre markánsabban jelennek meg az „antihősök”, így például Doktor House, Don Draper, Tyrion Lannister – mondja Langsteiner Marianne, az Invitel Csoport lakossági és kisvállalati üzletágának vezetője. Cége a Nagy Sorozatrajongó felmérésük után, az ELTÉ-vel nemrég kötött együttműködés keretében új alapokra helyezte a TV-sorozatok kutatását.

A hitelesség rajtunk múlik – interjú Gál Judittal

Ma már minden felelős vállalatnak van kríziskommunikációs terve, amelyet ha betartanak, bármilyen helyzet kezelhetővé válik – állítja Gál Judit, az Auchan Magyarország kommunikációs igazgatója, aki szerint a hitelesség a cégműködés alapja.
Szétesne az a társadalom, amelyiknek minden tagja szuper-kreatív lenne – interjú Csermely Péterrel

Szétesne az a társadalom, amelyiknek minden tagja szuper-kreatív lenne – interjú Csermely Péterrel

Az emberiség sorsfordító kérdésévé vált, hogy mennyire lesz képes uralni a változások és az általa létrehozott rendszerek sebességét és komplexitását. Az online világ felszabadító élmény, a digitális forradalom új életmódot kíván. Tart-e még az emberi evolúció? Kik a valódi digitális bennszülöttek? Interjú Csermely Péter professzorral.
Egy hiteles gasztroblogger a világ körül – interjú Jókuti Andrással

Egy hiteles gasztroblogger a világ körül – interjú Jókuti Andrással

Várom, hogy a koppenhágai Noma, a tokiói Sushi Saito vagy a valmelyik párizsi 3 Michelin-csillagos végre pénzt kínál, hogy kedvező színben tüntessem fel a Világevő blogon – mondja ironikusan Jókuti András, a Világevő blog tulajdonosa és szerzője, a Bocuse D´Or versenyek magyar fordulóinak műsorvezetője.
Összeforrt a PR a közösségi médiával – interjú Kutas Istvánnal

Összeforrt a PR a közösségi médiával – interjú Kutas Istvánnal

Rendkívül gyorsan tud eszkalálni egy-egy válságot a Facebook és a Twitter, ezért muszáj integráltan kezelni a PR-t és a közösségi médiát – mondja a Telenor kommunikációs vezetője.
Reklám tracking neuromarketinggel

Reklám tracking neuromarketinggel

Miért népszerű a Telekom “srác a szomszédból” vagy az OTP Rábai Lenke reklámja? Hogyan néz ki egy profi neuromarketing kutatás? Mitől lesz jó egy videószpot? Hogyan áll össze az adatbázis? Válaszol Halmos Júlia Csenge, a Synetiq ügyfélkapcsolati vezetője.
1/8

Videó interjúk

További videók a YouTube csatornánkon
1/20
1/27
1/27