Media Hungary 1. oldal

Itt a snackable kommunikáció - interjú Balatoni Zsófiával

Itt a snackable kommunikáció - interjú Balatoni Zsófiával

Az influencerek egyre meghatározóbb szereplői a PR piacnak is. A hagyományos eszközök háttérbe szorulnak, a vállalatok igénye pedig nő a videós tartalmak iránt - állítja Balatoni Zsófia az egyik legnagyobb hazai PR cég, az Uniomedia ügyvezető tulajdonosa.
Fake news: akár a legrosszabbal is szembe kell néznünk - interjú Székely Leventével

Fake news: akár a legrosszabbal is szembe kell néznünk - interjú Székely Leventével

A közösségi média szélesre tárta a kaput a kamuhírek előtt - állítja lapunknak Székely Levente. A Kutatópont kutatási igazgatója szerint az információs írástudás szintjének emelése lehet a fake news egyik ellenszere. Szerinte a kamuhírek és a bizalom között szoros az összefüggés.
A hitelesség rajtunk múlik – interjú Gál Judittal

A hitelesség rajtunk múlik – interjú Gál Judittal

Ez az interjúnk az idei Media Hungary konferencia előtt készült.
Szétesne az a társadalom, amelyiknek minden tagja szuper-kreatív lenne – interjú Csermely Péterrel

Szétesne az a társadalom, amelyiknek minden tagja szuper-kreatív lenne – interjú Csermely Péterrel

Az emberiség sorsfordító kérdésévé vált, hogy mennyire lesz képes uralni a változások és az általa létrehozott rendszerek sebességét és komplexitását. Az online világ felszabadító élmény, a digitális forradalom új életmódot kíván. Tart-e még az emberi evolúció? Kik a valódi digitális bennszülöttek? Interjú Csermely Péter professzorral.
Mama? Nem. Tablet. - interjú Bernschütz Máriával

Mama? Nem. Tablet. - interjú Bernschütz Máriával

Egy korábbi amerikai kutatás szerint minden tizedik(!) gyermek első kimondott szava a táblagép (tablet) volt – idézi fel Bernschütz Mária. A fiatal generációk kutatója, BME-GTK Menedzsment és Vállalatgazdaságtan Tanszék egyetemi adjunktusa szerint ma már a fiatalok oktatják, vezetik be az időseket az online kommunikációba.
Ahány szervezet, annyiféle diagnózis - interjú Bánhidi Brigittával

Ahány szervezet, annyiféle diagnózis - interjú Bánhidi Brigittával

A vezetők fejlesztése jótékony hatással bír az alsóbb szinteken dolgozó kollégákra is, hiszen a megváltozott szemléletű vezető saját magán keresztül a csapatot is fejleszti - állítja Bánhidi Brigitta vezetőfejlesztő, az ″Év coacha″ 2012. Kiderült az is, hogy a fejlesztő szakemberek hogyan dolgoznak, s mi kell ahhoz, hogy a coach ne vegye fel az ügyfele problémáit.
Aki nem bukik, az soha nem él – interjú Iglódi Csabával

Aki nem bukik, az soha nem él – interjú Iglódi Csabával

A sakkban minden benne van, amivel az üzleti életben is találkozhatunk, egy jókor, jó helyen lévő gyalogos pedig győzelemre viheti a csapatot – állítja Iglódi Csaba. A vezetői tanácsadó szerint a kudarc nem egyenlő az emberi bukással, s mindig újra lehet írni a rossz történeteket.
Az IKEA a tinikre ″vadászik″

Az IKEA a tinikre ″vadászik″

Az Ikea is „millenial brand” akar lenni. A Media Hungary konferencián előadást tartottam arról, hogy hogyan érik el a sneaker brandek – a vezető sportcipőmárkák, mint a NIKE és az ADIDAS a fiatalokat, és mit tanulhatnának más brandek tőlük - írja a konferencia legfiatalabb előadója.
Ma mindenki hírgyáros – interjú Balaton Anitával

Ma mindenki hírgyáros – interjú Balaton Anitával

Individualista társadalomban élünk, minden az egyénről szól, így a pr-szakmának nagy hangsúlyt kell arra fordítania, hogy a lehető legmélyebb ismeretei legyenek a célcsoportokról – erről is beszél Balaton Anita, a Café PR ügyvezetője.
Egy hiteles gasztroblogger a világ körül – interjú Jókuti Andrással

Egy hiteles gasztroblogger a világ körül – interjú Jókuti Andrással

Várom, hogy a koppenhágai Noma, a tokiói Sushi Saito vagy a valmelyik párizsi 3 Michelin-csillagos végre pénzt kínál, hogy kedvező színben tüntessem fel a Világevő blogon – mondja ironikusan Jókuti András, a Világevő blog tulajdonosa és szerzője, a Bocuse D´Or versenyek magyar fordulóinak műsorvezetője.
1/12

Videó interjúk

További videók a YouTube csatornánkon
1/20
1/27
1/27