Media Hungary 1. oldal

Reklám tracking neuromarketinggel

Reklám tracking neuromarketinggel

Miért népszerű a Telekom “srác a szomszédból” vagy az OTP Rábai Lenke reklámja? Hogyan néz ki egy profi neuromarketing kutatás? Mitől lesz jó egy videószpot? Hogyan áll össze az adatbázis? Válaszol Halmos Júlia Csenge, a Synetiq ügyfélkapcsolati vezetője.
Melyiket az ötezerből? – interjú Nagy Tamással

Melyiket az ötezerből? – interjú Nagy Tamással

A PHD Hungary Kft. ügyvezetője szerint a sales-fókuszú hirdetések megtérülése látványosabb, de a branding is fontos, mert a legjobb sales orientált promóció is sokkal-sokkal rosszabbul teljesít, ha nincs megalapozva.
Meg kell tanulnunk a fiatalokat elérni - interjú György Bencével

Meg kell tanulnunk a fiatalokat elérni - interjú György Bencével

A Facebook Instant Articles vagy a Google AMP magukhoz próbálják vinni a tartalmat. A hogyan továbbról minden médiumnak el kell majd gondolkodnia – állítja György Bence az Origo.hu főszerkesztője, aki a szájtot kiadó New Wave cégcsoport tartalomfejlesztési igazgatója is.
A régi és az új gazdagok eltérően fogyasztanak - interjú Karagich Istvánnal

A régi és az új gazdagok eltérően fogyasztanak - interjú Karagich Istvánnal

Nálunk százezer vagyonos van, az igazán gazdagok száma tízezer körüli. Aki nekik akar eladni, ismernie kell fogyasztási szokásaikat, életmódjukat, az őket körülvevő miliőt – véli Karagich István a privátbanki üzletviteli tanácsadást bonyolító, itthon piacvezető Blochamps Capital tulajdonosa.
Content is king - interjú Kutas Istvánnal

Content is king - interjú Kutas Istvánnal

A jó viszony a médiával sok tekintetben segít, de ha egyszer egy cég hülyeséget csinál, akkor ma már nincs az a szerkesztő, aki személyes jó viszonyra való tekintettel eltussolna egy botrányt – hangsúlyozza Kutas István a Telenor kommunikációs vezetője.
A tinédzserek már csak a YouTube-on lógnak

A tinédzserek már csak a YouTube-on lógnak

A legnagyobb gyerek-videószolgáltatását a 4Kids Network nyújtja, ám még ez sem elegendő ahhoz, hogy kizárólag az online videós reklámbevételekből legyen fenntartható a cég – mondja Pintér R. Róbert ügyvezető.
Ma nehezebb a határok megtalálása - interjú Steff Józseffel

Ma nehezebb a határok megtalálása - interjú Steff Józseffel

A print hirdetési bevételek negyedévről-negyedévre csökkennek, ám a Central Médiacsoport növelni szeretné lapjai piaci részesedését – mondja Steff József. A csoport kereskedelmi igazgatója, illetve a CM Sales vezetője a PR, a tartalommarketing és a fizetett hirdetések elválasztásáról is beszél.
Miért kell néha a legjobb állást is visszaadni?

Miért kell néha a legjobb állást is visszaadni?

A vezetőknek jó példával kell elől járni a szervezeti kultúra kialakulásához, és az üzleti sikerességben is fontos szerepe van a – sok vezető által még nem eléggé komolyan vett – kérdésnek – véli Molnár Attila, aki öt évig vezette a daganatos gyermekek számára szervezett Bátor Tábor Alapítványt.
A digitális bennszülöttek feladják a leckét – interjú Kurucz Imrével

A digitális bennszülöttek feladják a leckét – interjú Kurucz Imrével

Az igazán komoly digitális szakadék a netezők és az internetet nem használók között húzódik – állítja az NRC Marketingkutató Kft. kutatási igazgatója. Cége egy ezidáig egyedülálló kutatásának eredményei a Media Hungary konferencián válnak nyilvánossá.
Munka, magánélet és egyensúly – interjú Malchiner Péterrel

Munka, magánélet és egyensúly – interjú Malchiner Péterrel

Fél öt után már nincsenek bent a német anyacégnél, csakhogy egy-egy német kolléga sokszor egy nap alatt végez azzal, amivel egy magyar két-három napot is eltölt – említ egy példát a Work-Life Balance felborulására a You are more!™ című könyv szerzője.
1/7

Videó interjúk

További videók a YouTube csatornánkon
1/20
1/27
1/27