Media Hungary 1. oldal

Lépést kell tartani a fogyasztókkal! – interjú Vörös Csillával

Lépést kell tartani a fogyasztókkal! – interjú Vörös Csillával

Noha már 118 magyar nyelvű tévécsatorna közül válogathatunk, csupán három akad közöttük, amelynek a közönségaránya öt százalék feletti. Melyek ezek és igaz-e, hogy évről évre kevesebbet tévézünk? Hogyan maradhatnak talpon a tévépiaci szereplők? A Nielsen Közönségmérés Kft. ügyvezető igazgatójával beszélgettünk.
A telco-k és a startupok - interjú Takács Zoltánnal

A telco-k és a startupok - interjú Takács Zoltánnal

A telekom cégeknek egyre több média tartalommal kell a fogyasztók kegyeiért megküzdeni. Az innovatív megoldások bevezetéséhez pedig jó lehetőséget biztosít a startupok felkarolása és fejlesztése – véli Takács Zoltán, a Telenor innovációért felelős alelnöke.
Minden e-sport gaming, de nem minden gaming e-sport

Minden e-sport gaming, de nem minden gaming e-sport

Telt házas arénák és több százmillió felhasználó és rajongó. Manapság nem is annyira nehéz elképzelni, hogy mekkora tömegeket tud megmozgatni az online játék világ, így az sem csoda, hogy a 22. Media Hungary-n is felbukkant Szalai Ádám előadásával a témában.
Én itt lakom! – avagy Pál Feri atya az én-buborékról

Én itt lakom! – avagy Pál Feri atya az én-buborékról

A kapcsolatokon keresztül fejlődünk, ennek ellenére egyre többen esnek a saját egójuk csapdájába. Újabb előadás, ami alapos magunkba nézésre, az életről való gondolkodásra bírta közönségét a 22. Media Hungary konferencia második napján.
Mit ne csinálj soha, ha meggyőző akarsz lenni

Mit ne csinálj soha, ha meggyőző akarsz lenni

Bármennyire is birkanyájnak tekintik a fogyasztókat egyes cégek, a célközönség nagyon is autonóm, kritikus és kiélezett, ha kommunikációs defektekről van szó. Aczél Petra, a 22. Media Hungary konferencián az „információs gyomorrontás” krízisét boncolgatta. Mi is tehát az a hét főbűn, amit a meggyőző kommunikációban, illetve inkább az ellen, el lehet követni?
Ekkora zajban a hitelesség kulcskérdés – interjú Simon Izabellával

Ekkora zajban a hitelesség kulcskérdés – interjú Simon Izabellával

A legnagyobb kihívást a minőségi tartalom előállítása és a hitelesség megőrzése jelenti – többek között erről is beszélt Simon Izabella a Digital Hungarynak adott interjújában. Az EgészségKalauz.hu főszerkesztője szerint jelentős növekedési potenciállal bír a weboldal, amit erős közösségi média jelenléttel is megtámogatnak majd.
Városfejlesztés plakátokkal, erre is jó a digitalizáció – interjú Szelei Szilárddal

Városfejlesztés plakátokkal, erre is jó a digitalizáció – interjú Szelei Szilárddal

Szinte teljesen átalakulhat a következő években a köztéri (out of home) hirdetések piaca. Az óriásplakátok szép lassan eltűnnek, a digitális eszközök pedig hamarosan Magyarországra is megérkezhetnek – mondja Szelei Szilárd, a JCDecaux társ-vezérigazgatója.
Puzsér: a láncra vert állat a neten letépi béklyóit!

Puzsér: a láncra vert állat a neten letépi béklyóit!

Szily Nóra a Media Hungary keretein belül a magyar média egyik legendásan megosztó személyiségét, Puzsér Róbertet faggatta az online evolúció leginkább unszimpatikus „képződményeiről”, az élő fába is belekötő, rosszindulatú trollokról. Kiderült az is, Puzsér szerint mi a közös a marketingben és a karaktergyilkosságban.
Már a Nike és a Starbucks is online sorozatokat forgat - Media Hungary

Már a Nike és a Starbucks is online sorozatokat forgat - Media Hungary

A fiatalokat az online világ már teljesen behálózta. A sorozatokat ők most már főleg a neten nézik. Érdekesség, hogy kifejezetten Instagramra készült szériák is vannak, amiknél az epizódok mindössze 7 másodpercesek! – derült ki a Media Hungary konferencia második napján.
Fakanál és tűsarok

Fakanál és tűsarok

A konferencia első napjának délutánján a nőkről is szó esett. Hogyan, milyennek látjuk őket a reklámokban, sorozatokban – egyáltalán: milyen kép alakulhat ki bennünk a gyengébb nemről, ha tévézünk? E kérdéseket járták körül a meghívott szakértők.
1/12

Videó interjúk

További videók a YouTube csatornánkon
1/20
1/27
1/27