Az Internet Hungary 2015 Konferencia külföldi előadói

Az Internet Hungary 2015 Konferencia külföldi előadói
Az alábbi cikkünkben megtekinthetőek az idei Internet Hungary Konferencia külföldi előadói.

Armando Castro

Pillsbury Winthrop Shaw Pittman LLP

uploads/articles/22/2135/1_400x300.jpg

 

2015. szeptember 29. Kedd 11.55-12.20

Szekció: Startup Comedy - Amerikába kéne menni?

Befektetői szempontok a Szilícium Völgyből.

Armando Castro CV

 

 

Bernd Weber

Professor of Neuroimaging and Neuroeconomics,

University of Bonn

uploads/articles/22/2135/2_400x300.jpg

 

2015. szeptember 29. Kedd 12.15-12.45

Szekció: Érzelmek viharában - Neuromarketing

Minden az agyban dől el! A neuromarketing alapjai. Elmélet és módszerek.

Bernd Weber CV

 

 

Chris Sherwood

Allegro Group

uploads/articles/22/2135/3_400x300.jpg

 

2015. szeptember 29. Kedd 11.45-12.05

Szekció: Pénz-Paripa fegyver

Online evolúció. A kereskedelem üzleti modelljeinek fejlődése

Chris Sherwood CV

 

 

David Puha

PianoMedia – Szlovákia

uploads/articles/22/2135/4_400x300.jpg

2015. szeptember 29. Kedd 18.20-18.30

Szekció: Digitális nagyfeszültség - Az átalakuló reklámpiac

Profilozók: A felhasználók szegmentálása és targetálása potenciáljuk szerint.

David Puha CV

 

 

George Nimeh

Chief Digital Officer, KURIER Vienna

uploads/articles/22/2135/5_400x300.jpg

 

2015. szeptember 29. Kedd 13.45-14.10

Szekció: Digitális nagyfeszültség - Az átalakuló reklámpiac

A banner: szívás. De milyen más lehetőségeik vannak a ügynökségeknek? A Programmatic Buying hihetetlen nyomást gyakorol a médiára, hogy automatizálja és ezzel együtt csökkentse is az árait. A közösségi média változó algoritmusai kiszámíthatatlanok, a tartalommarketing nagyon erőforrásigényes. A sikeres stratégia okosan kombinálja ezeket az eszközöket.

George Nimeh CV

 

 

Grega Potokar

Acceleration Business City – ABC Ventures, Szlovénia

uploads/articles/22/2135/25_400x300.jpg

 

2015. szeptember 29. Kedd 15.20-15.35

Szekció: Startup Comedy - Amerikába kéne menni?

Hogyan indítsunk nemzetközi innovációs projekteket?

Grega Potokar CV

 

 

Gunnar Froh

USA, Wunder,  exAitbnb

uploads/articles/22/2135/6_400x300.jpg

 

2015. szeptember 30. Szerda 14.50-15.10

Szekció: E-kereskedelem - Tranzakciós üzleteink

A Sharing Economy legyőzi a platform kapitalizmust. Haladás egy fenntartható közlekedés felé az autónk üres üléseinek megosztása által.

Gunnar Froh CV

 

 

Heather Andrew

CEO of Neuro-Insight UK

uploads/articles/22/2135/7_400x300.jpg

 

2015. szeptember 29. Kedd 12.45-13.15

Szekció: Érzelmek viharában - Neuromarketing

Értelem és érzelem. Neuromarketing a gyarkolatban.

Heather Andrew CV

 

 

Horváth László

Active Media, Traction Tribe

uploads/articles/22/2135/8_400x300.jpg

 

2015. szeptember 29. Kedd 12.40-12.55

Szekció: Startup Comedy - Amerikába kéne menni?

Semmit sem ér az ötleted, ha nem tudsz stratégiát építeni. A tőkebevonástól a növekedési és kommunikációs stratégián az exit stratégiáig.

 

2015. szeptember 29. Kedd 18.15-18.30

Szekció: Pénz-Paripa fegyver

Mit tanulhatunk a zeneipar drámai átalakulásából? A zeneipari tartalomterjesztés már nem a kiadók kezében van. De ki adja a nagyobb értéket: a zenész, a kiadó, vagy a terjesztő? És mi lesz a videókkal? Mindent elsöpör az OTT-forradalom?

Horváth László CV

 

 

Jost Löhnenbach

DataXu

uploads/articles/22/2135/10_400x300.jpg

 

2015. szeptember 30. Szerda 11.35-11.50

Szekció: E-kereskedelem - Tranzakciós üzleteink

Sikeres kiskereskedelem és e-kereskedelem a marketingtudomány segítségével.

Jost Löhnenbach CV

 

 

Liz Wald

USA - Szilícium Völgy

uploads/articles/22/2135/19_400x300.jpg

 

2015. szeptember 29. Kedd 14.10-14.40

Szekció: Startup Comedy - Amerikába kéne menni?

A tömeg hatalma. Crowdfunding tapasztalatok az USA-ban.

Liz Wald CV

 

 

Martin Richardson

Jefferson Science Fellow

Office of European Union and Regional Affairs

 

2015. szeptember 29. Kedd 11.00-11.25

Szekció: Startup Comedy - Amerikába kéne menni?

Az innováció tartja mozgásban a gazdaságot.

Martin Richardson CV

 

 

Pam Didner

USA

uploads/articles/22/2135/12_400x300.jpg

 

2015. szeptember 30. Szerda 10.20-11.00

Szekció: A tartalommarketing édes világa

A tartalommarketing és az értékesítés. Hogyan támogatja a tartalommarketing az offline és az online értékesítést? Hogyan érdemes összekapcsolni a sales és a tartalommarketing stratégiát?  A vásárlói több tartalmat fogyasztanak a tabletjeikkel és okostelefonjukkal, mint valaha. Pam Didner megosztja Önökkel, hogy hogyan használjuk a tartalmat hatásosan a szerzett, fizetett és birtokolt média mixében, hogy elérjük és bevonjuk a vásárlókat.

Pam Didner CV

 

 

Paweł Stępień

SentiOne, Lengyelország

uploads/articles/22/2135/26_original.jpg

 

2015. szeptember 30. Szerda 9.55-10.10

Szekció: Social pallas - Közösségek diadala

Figyelj és cselekedj! Hogyan legyél profi a Közösségi Média szereplőinek vizsgálatában?

Paweł Stępień CV

 

 

Pranav Yadav

CEO of Neuro-Insight USA

uploads/articles/22/2135/13_400x300.jpg

 

2015. szeptember 29. Kedd 13.15-13.45

Szekció: Érzelmek viharában - Neuromarketing

Hogyan készítsünk márkás vírustartalmat a neurotudomány segítségével?

Pranav Yadav CV

 

 

Raffi V. Balian

az Amerikai Nagykövetség (Budapest) tudományos és technológiai attaséja

 

2015. szeptember 29. Kedd 11.25-11.50

Szekció: Startup Comedy - Amerikába kéne menni?

Az amerikai K+F pályázati rendszerek működése, előnyei és kapcsolódása az EU-s Horizont 2020 programhoz.

Raffi V. Balian CV

 

 

Robert Heath

Senior Lecturer in Advertising Theory, University of Bath School of Management

uploads/articles/22/2135/15_400x300.jpg

 

2015. szeptember 29. Kedd 13.45-14.15

Szekció: Érzelmek viharában - Neuromarketing

Televíziós hirdetések és a neuromarketing. A TV-reklámok alacsony figyelemszintű feldolgozása. Hogyan befolyásolják a háttérben a TV-hirdetések az érzelmeinket?

Robert Heath CV

 

 

Rogier Croes

MEC Global

uploads/articles/22/2135/16_400x300.jpg

 

2015. szeptember 29. Kedd 14.35-15.00

Szekció: Digitális nagyfeszültség - Az átalakuló reklámpiac

Az értékesítési lánc átalakulása a digitaliczáció hatására. Brand Marketing - Sales marketing and performance

Rogier Croes CV

 

 

Scott Thwaites

httpool.com

uploads/articles/22/2135/23_400x300.jpg

 

2015. szeptember 29. Kedd 16.25-16.45

Szekció: Elmosódó határok - Kiskereskedelem és a digitalizáció

A pillanat ereje! Mert szeretem a twitter! A felhasználókkal való kapcsolat megteremtésére abban a bizonyos pillanatban, amikor a vásárlási szándék a legerőteljesebb. Végül Scott megosztja legsikeresebb üzleti gyakorlatait, amelyekkel elérheti üzleti céljait.

Scott Thwaites CV

 

 

Sirous Kavehercy

Tripylon Media

uploads/articles/22/2135/17_400x300.jpg

 

2015. szeptember 29. Kedd 11.25-11.45

Szekció: Pénz-Paripa fegyver

Hogyan legyünk sikeresek a digitális gazdaságban? Esettanulmányok a sharing economytól az e-commerce-ig (Startup, Crossmedia, IoT - vállalatok kritikus sikertényezői.)

Sirous Kavehercy CV

 

 

Timotej Gala

httpool

uploads/articles/22/2135/24_400x300.jpg

 

2015. szeptember 30. Szerda 11.20-11.30

Szekció: Kreatív mérnökök ideje - új időszámítás a hirdetési eszközök piacon

Bővített YouTube-hirdetések a márkacégek és az ügynökségek számára

Timotej Gala CV

 

 

Vents Dorins

Sendigo-Lettország

2015. szeptember 29. Kedd 14.55-15.10

Szekció: Elmosódó határok - Kiskereskedelem és a digitalizáció

Saját értékesítési lánc A-tól Z-ig. Marketing-automatizációs szoftveres megoldások az internetes kiskereskedők számára

Vents Dorins CV