Internet Hungary 2. oldal

Magyar tartalommal szólítja meg a nézőket a negyedszázados hazai kereskedelmi tévézés

Magyar tartalommal szólítja meg a nézőket a negyedszázados hazai kereskedelmi tévézés

Vaszily Miklóssal Holló Márta beszélgetett az első országos kereskedelemi televízió 25 éves történetéről az Internet Hungary konferencián.
2023 a tévés hirdetések árában áttörést hozhat

2023 a tévés hirdetések árában áttörést hozhat

A hirdetők az eddigi válságok hibájából okulva, a várható csökkenő gazdasági teljesítmény ellenér sem fogják radikálisan visszavágni marketingjüket.
Célcsoportból fogyasztó: helyes adatokkal, okos tervezéssel

Célcsoportból fogyasztó: helyes adatokkal, okos tervezéssel

A hagyományos célcsoportok felett eljárt az idő, az emberek fogyasztási, életmód, attitűd és médiafogyasztási adatait együtt elemezve lehet pontosabba
Így lesz a kevesebb több, ha tévés hirdetésről van szó

Így lesz a kevesebb több, ha tévés hirdetésről van szó

A tévés hirdetéseknél a GRP helyett a fogyasztói csoportokra célozva tíz százalékkal jobb eredményt lehet elérni.
Infláció, növekedés – mutatjuk, mit várhatsz a gazdaságtól!

Infláció, növekedés – mutatjuk, mit várhatsz a gazdaságtól!

A gazdaságot tette érhetőbbé Juscsák György, a JP Morgan igazgatójának az Internet Hungary konferencián elhangzott előadása.
Istenes Bence: ″Egy reklám akkor működik jól, ha érzelmeket vált ki″

Istenes Bence: ″Egy reklám akkor működik jól, ha érzelmeket vált ki″

Istenes Bence szerint egy jó reklámnak a titka a megosztottság, hogy az emberek beszéljenek róla.
A digitalizációt megkerülni nem lehet – de hogyan tudjuk jól használni?

A digitalizációt megkerülni nem lehet – de hogyan tudjuk jól használni?

A digitális gazdaságban még inkább igaz, hogy csakis növekedve, rugalmasan és innovatívan lehet üzletben maradni.
Jobb médiaméréssel sikeresebb lehet a globálisokkal szembeni küzdelem

Jobb médiaméréssel sikeresebb lehet a globálisokkal szembeni küzdelem

A régiós országok mindegyike a magyar piac előtt jár a médiamérések minőségében és a cross-media mérésben, ezért érdemes tőlük tanulni – derült ki az Internet Hungary konferencia októberi fórumbeszélgetésén.
Az előrelátók, a felkészültek és képzettek lesznek a turbulens energiaválság győztesei

Az előrelátók, a felkészültek és képzettek lesznek a turbulens energiaválság győztesei

A siófoki Internet Hungary konferencián Madár István, a Potfolio vezető elemzője a magyar gazdaság jövőjéről tartott részletes előadását mutatjuk be.
Példátlan a márkahűség a baba-mama termékek piacán

Példátlan a márkahűség a baba-mama termékek piacán

Multik által uralt terület piacvezetője lett egy hazai cég.
2/29