Evolution 1. oldal

Fontos újítást kap a Google Play

Fontos újítást kap a Google Play

A Google idén májusban jelentette be, hogy a Play Áruházban hamarosan több információ várható arról, milyen jellegű felhasználói adatokat gyűjtenek egyes alkalmazások, annak készítői miként tárolják és osztják tovább az információkat. Mindez egy külön panelen fog megjelenni az appok adatlapján.
Ünnepel a Xiaomi

Ünnepel a Xiaomi

Az 1000. Xiaomi Store megnyitása a Covid-19 világjárvány árnyékában arról tanúskodik, hogy a Xiaomi kiskereskedelmi üzletága az egész világon jelentős növekedési potenciállal rendelkezik.
Fiatalokat céloz a Huawei új okostelefonja

Fiatalokat céloz a Huawei új okostelefonja

Azt még nem tudni, hogy a Google szolgáltatások elérhetők lesznek-e a készüléken. Leleplezte első, már a Huawei-től fü
A Tíz Pajzs technikája: így védd a vállalkozásodat!

A Tíz Pajzs technikája: így védd a vállalkozásodat!

Beszámoló az Evolution 2020 ″Mindenki megkerülhető″ konferenciáról.
Tomán Szabina: tudtam, hogy a legjobbat akarom csinálni

Tomán Szabina: tudtam, hogy a legjobbat akarom csinálni

Tomán Szabinát kérdeztük a brandben élő személyességről, az ügyfelekkel való kapcsolatról, a márkában való rendíthetetlen hitről.
NFT, a kripto művészet

NFT, a kripto művészet

Weiler Péter képzőművész húsz éve fogott bele digitális képek alkotásába.
Minden ötödik munkavállaló szoftverfrissítésre hivatkozva nem fogadott hívásokat

Minden ötödik munkavállaló szoftverfrissítésre hivatkozva nem fogadott hívásokat

A munkavállalók 21%-a megerősítette, hogy úgy bújt ki egy hívás vagy egy megbeszélés alól, hogy azt színlelte: a készüléke éppen frissítést telepít.
Nagy a Google AR állatkertje

Nagy a Google AR állatkertje

A kiterjesztett valóság segítségével egyre több állatot idézhetünk meg a lakásunkba.
Kína magyar fiatalok százezreire terjesztette ki befolyását

Kína magyar fiatalok százezreire terjesztette ki befolyását

A TikTok az Instagram babérjaira tör! Karvalics Attila, az ArvaliCom vezetőjének becslése szerint itthon minimum félmillióan töltötték le az appot.
Csak közösen elfogadott játékszabályokkal lehet garantálni a márkabiztonságot és fellépni a hirdetési csalások ellen

Csak közösen elfogadott játékszabályokkal lehet garantálni a márkabiztonságot és fellépni a hirdetési csalások ellen

Interjú Mérő Ádámmal, a Coca-Cola Magyarország regionális connection managerével.
1/11