Urbán Zsolt

Urbán Zsolt

Urbán Zsolt

MRSZ

Bemutatkozás

A Magyar Reklámszövetség elnöke, a HD Group ügyvezetője
Urbán Zsolt (38) első diplomáját 1998-ban szerezte a SZIE Kereskedelmi és Vállalkozási Akadémiáján, majd 2001-ben a Corvinus Egyetem vállalatgazdaság szakirányát is sikerrel végezte el. 2001-2004 között a Bomba energiaital gyártójának, a Büki Üdítő Kft-nek volt a marketingigazgatója, előbb Magyarországon, majd a lengyelországi leányvállalat ügyvezetője. Hazatérése után csatlakozott a Hazay-Decker Marketing Kft-hez, amelyből a mai HD Group kinőtt. A cégcsoport eleinte trade marketinggel, eladáshelyi kommunikációs eszközök működtetésével, később eseménymarketinggel, kreatív feladatokkal is foglalkozott, működését számos szakmai díjjal ismerték el. Jelenleg a cégcsoport része a HD Group, a HD Event&Promotion és a tavalyi évben alakított a 1080P kreatív és média ügynökség is. Urbán Zsoltot 2012-ben választották meg a Magyar Reklámszövetség elnökévé, de elnökségi tagként segíti a MAKSZ tevékenységét is. Két gyermek édesapja.

Urbán Zsolt kapcsolódó cikkei

Újrázna a Reklámszövetség elnöke

Újrázna a Reklámszövetség elnöke

Kevés iparági szövetségnek lehetett olyan izgalmas az elmúlt néhány éve, mint a Magyar Reklámszövetségé (MRSZ). Urbán Zsolt elnökkel az elmúlt évek nehézségeiről, a kommunikációs szakma lehetőségeiről és személyes ambícióiról is beszélgettünk.
Média keringő

Média keringő

Óriási versenyben van egymással a hagyományos TV és a digitális média a reklámpiacon. Minden szereplő az interakciót hajhássza, és egymástól próbálja elsajátítani, hogyan kell az első pillanatban megfogni a nézőt, és soha többé nem elengedni.