Szántó Péter

Szántó Péter

Szántó Péter

SpringTab.com

Bemutatkozás

Szanto.co Imádott eszközei az Apple, iPhone, Spark, Yesware, Spotify, Pomodoro, GTD és Smart Habits. Imádja a jó élményeket. Szántó Péter a USC volt hallgatója, a SpringTab és Szanto.co alapítója. Digitális üzletfejlesztőként olyan vállalatokkal dolgozott együtt munkája során mint a Time-Warner, a MasterCard, az OTP, a Fashion Street és az Edigital. Pro Universitate díjat nyert el a Budapesti Corvinus Egyetemen, ahol cum laude diplomáját is szerezte, és a Hallgatói Önkormányzat vezetői posztját is betöltötte. Péter egyik álma vált valóra, amikor a TEDxYouth-on beszédet tarthatott. Az egyik vezető magyar kereskedelmi csatorna, az RTL Klub első Startup és Közösségi média műsorának vezetője volt, és a mai napig rendszeres előadó a Kürt Akadémián és az Internet Hungary rendezvényén, valamint olyan nemzetközi konferenciákon, mint SXSW, Lean StartUp Conference, Business of Software, Pioneers Festival vagy Wolves Summit. A Forbes magazinban is megjelent, a 30 év alatti sikeres vállalkozók 30-as listáján. Az OTP SmartBank-kal elnyerte a MasterCard Mobilbank Applikáció versenyén az „Év applikációja” díjat, ahol Costumer Development és UX szerepet töltött be. Jelenleg a konverziónövelést és személyre szabott élmény megtérítését kutatja, miközben smart habits trükkökkel növeli produktivitását. És elindult az új vlog, nézd meg: bit.ly/psvlog Blogs: blog.springtab.com / blog.szanto.co

Szántó Péter kapcsolódó cikkei

A zéró klikk élmény

A zéró klikk élmény

Mindenhol adatok vesznek körül minket, folyamatosan jönnek létre, minden pillanatban, ahogy éppen most is. El tudod képzelni, hogy percenként több mint fél millió Google keresést indítanak? 2,7 millió YouTube videót néznek meg? Fél millió Instagram fotó kerül feltöltésre? Szántó Péter cikke.
A múlt árnyait üldözik az internetes hirdetések?

A múlt árnyait üldözik az internetes hirdetések?

Az emberek folyamatosan változnak, csak nem mindig veszik észre. Dan Gilbert az ismert szociálpszichológus szerint mindannyian egy illúzióba ringatjuk magunkat.
Hogyan építi a produktivitásod a personal branded? 5 trükk, ami nekem bejött.

Hogyan építi a produktivitásod a personal branded? 5 trükk, ami nekem bejött.

Mindenki beszél a personal brandről, rengeteg tippet kaphatunk arról, hogy miként alakítsuk ki. A koncepció önmagában hibás: tetteink és mi magunk vagyunk a brandünk. 
Íme, 15 hiba, amit a LinkedIn-en elkövetünk

Íme, 15 hiba, amit a LinkedIn-en elkövetünk

A LinkedIn platform mindenki számára ajánlott legyen munkakereső, diák, friss diplomás, vagy alkalmazott. Az egyik legnépszerűbb platform a munkatársaink, ügyfeleink, médiával való kapcsolattartáshoz, és az üzletünk fejlesztéséhez. Megnézzük, hogyan érdemes feljavítani profilunkat.
7 PRO – 2 CON: SZEMÉLYES GONDOLATOK AZ ÚJ FACEBOOK PAPER-RŐL

7 PRO – 2 CON: SZEMÉLYES GONDOLATOK AZ ÚJ FACEBOOK PAPER-RŐL

A Facebook általában remekül kísérletezik az új technikákkal, ezért sokat vártam Zuckerbergék új hírfogyasztó alkalmazásától, a Papertől is: az általam eddig használtakhoz képest egy teljesen új és sokkal kezesebb tartalomfogyasztási formát.
Mennyi esélye van a kiadóknak és webáruházaknak a Facebook és Google óriásokkal szemben egy instant világban?

Mennyi esélye van a kiadóknak és webáruházaknak a Facebook és Google óriásokkal szemben egy instant világban?

Már nem kell weboldalakra látogatnunk, megkapjuk őket egyből. Instant világban élünk, bármit is jelentsen az. Úgynevezett „Instant Article”-ben olvashatjuk a New York Timest a Facebookon, és nem az adott médium weboldalán. A Google találataiból egyből vásárolhatunk, anélkül, hogy az Amazonra felmennénk. Ki lesz a nyertes? Szántó Péter cikke.
Hogyan készíts hatékony csalit?

Hogyan készíts hatékony csalit?

A hatásos csalival érjük el, hogy a látogatókból vevők legyenek, az egyszerű fogyasztók kötődjenek a termékhez. Extrém figyelemfelkeltőek egy potenciális vevőnek, és érdektelenek a többieknek. Ebben a cikkben megmutatom, hogy mit értünk a fogalom alatt, valamint megmutatom a hatásos csali alapjait is.
Hogyan építi a produktivitásod a personal branded? 5 trükk, ami nekem bejött.

Hogyan építi a produktivitásod a personal branded? 5 trükk, ami nekem bejött.

Mindenki beszél a personal brandről, rengeteg tippet kaphatunk arról, hogy miként alakítsuk ki. A koncepció önmagában hibás: tetteink és mi magunk vagyunk a brandünk. 
Íme, 15 hiba, amit a LinkedIn-en elkövetünk

Íme, 15 hiba, amit a LinkedIn-en elkövetünk

A LinkedIn platform mindenki számára ajánlott legyen munkakereső, diák, friss diplomás, vagy alkalmazott. Az egyik legnépszerűbb platform a munkatársaink, ügyfeleink, médiával való kapcsolattartáshoz, és az üzletünk fejlesztéséhez. Megnézzük, hogyan érdemes feljavítani profilunkat.