Mester Tamás

Mester Tamás

Mester Tamás

Adatlabor

Bemutatkozás

Mester Tomi, az Adatlabor alapítója, adatelemző. Korábban a prezi.com-nál dolgozott, most saját cégével főleg webshop-oknak (Butlers, Edigital, Eoptika, etc.), illetve befektetés után álló startup-oknak segít adatvezérelten gondolkodni. Az adatlaboros tréningek mellett olyan konferenciákon találkozhatsz vele előadóként, mint a TEDxYouth, Barcelona E-commerce Summit, Internet Hungary, stb. Tomi elsődleges célja, hogy minél több magyar és európai vállalkozás váljon 100%-osan adatvezéreltté. Ez pedig egy újfajta és hatalmas kék óceán. Ha a saját iparágadban Te vagy az első, aki komolyan belenéz az adataiba és elkezd az alapján tevékenykedni, olyan előnyre tehetsz szert, amit a többieknek már nehéz lesz behozni.

Mester Tamás kapcsolódó cikkei

Mennyi? 30? Mi 30? Mi mennyi?  - Hatékonyságmutatók használata a gyakorlatban

Mennyi? 30? Mi 30? Mi mennyi? - Hatékonyságmutatók használata a gyakorlatban

Hogyan szerezzünk minél több vásárlót? Hol és hogyan a legcélszerűbb hirdetnünk? Ezekre a kérdésre keresték a választ október 15-én az Internet Hungary 2014 konferencia második napján. A „Tényeken alapuló hirdetési eszközök” szekcióban szó esett a legmegfelelőbb KPI-ok (key performance indicator, azaz kulcsfontosságú teljesítménymutatók) megtalálásáról, a growth hackerekről és a Facebookon kívüli életről is. A cikk végén sikeres közösségi média kampányok esettanulmányait mutattuk be.
Visszatérő vásárlók – Big data az e-kereskedelemben

Visszatérő vásárlók – Big data az e-kereskedelemben

Láttad Mel Gibson-t a “Mi kell a nőnek?” című filmben? Tudod mitől sikeres? Nem attól, hogy jobban néz ki, mint a többi férfi. Nem is attól, hogy több pénze van. Hanem attól, hogy belelát a nők fejébe és pontosan azt tudja mondani és adni nekik, amire azoknak szükségük van.