Lukács Csaba

Lukács Csaba

Lukács Csaba

atmedia

Bemutatkozás

Lukács Csaba
Közgazdász, MBA diploma

1986 óta a médiában dolgozom, 1995 óta foglalkozom médiafelületek értékesítésével. Szakmai karrierem négy céghez köthető: Magyar Televízió, HBO-Kábelkom, RMB Hungary és Atmédia. 1999 óta ügyvezetőként vezetek reklámértékesítő cégeket, melyek mindegyikét a “nulláról” indítottam el. 2000 és 2010 között az RMB Hungary ügyvezetője, majd 2005-től a tulajdonosa voltam, innen igazoltam át az Atmédiához 2010-ben. Az Atmedia az elmúlt 5 évben a televíziós piac meghatározó szereplőjévé vált, ma már az általunk képviselt 26 kábelcsatorna 19% feletti (A18-49) egyesített közönségaránnyal a televíziós piac második legnagyobb portfolióját ajánlja a hirdetőknek.

Hobbijaim: Család, utazás, műtárgyak gyűjtése, sport, zene, olvasás, lakberendezés.


Szakmai karrier:

2010. Január 1-től Ügyvezető Igazgató, Atmedia Kft.

2005. július – 2009. december Tulajdonos-ügyvezető, RMB Hungary Multimédia Kft.

2000. augusztus 1.– 2005. július Ügyvezető Igazgató, RMB Hungary Multimédia Kft.

1999. január 1—2000. július 31.Ügyvezető Igazgató, Kábelrep Kft.

1998Marketing Igazgató, Z+ TV Rt.

1995-1998Reklámértékesítési Menedzser, HBO Rt.

1992-1995Kreatív Producer-Író, HBO Rt.

1992Produkciós munkatárs játékfilmekben, pl. Koltai Róbert: Sose halunk meg”, David Cronenberg: „M. Butterfly”,

1986-1992Magyar Televízió, Film Főosztály és Sport Osztály produkciós munkatárs, felvételvezető, gyártásvezető.

Lukács Csaba kapcsolódó cikkei

A tévés reklámpiacról - interjú Lukács Csabával

A tévés reklámpiacról - interjú Lukács Csabával

Lukács Csabával, az Atmedia televíziós sales house ügyvezetőjével a piac jelenéről és jövőjéről beszélgettünk. A felpörgő kiskereskedelem, a foci EB, az olimpia is mind a jelentős növekedést segíti, és már az árak is elinduljanak felfelé.
A tévés reklámpiacról - interjú Lukács Csabával

A tévés reklámpiacról - interjú Lukács Csabával

Lukács Csabával, az Atmedia televíziós sales house ügyvezetőjével a piac jelenéről és jövőjéről beszélgettünk. A felpörgő kiskereskedelem, a foci EB, az olimpia is mind a jelentős növekedést segíti, és már az árak is elinduljanak felfelé.