Kurucz Imre

Kurucz Imre

Kurucz Imre

NRC

Bemutatkozás

2008 júniusa óta az ESOMAR tagja
2010-ben elnyerte az MRSZ Golden Brain díját Kutatás kategóriában
2004 óta rendszeres előadója különböző konferenciáknak
Szakmai blogja az http://onlime.blog.hu címen olvasható
Szabadidejében rengeteget olvas, barátaival pókerezik és a Liverpoolnak szurkol.

Pozíciók

2004 - NRC Marketingkutató Kft., kutatási igazgató
2001 – 2004RTL Klub, Kereskedelmi Osztály, kutatási munkatárs
2000 – 2001NRC Piackutató Kft., kutató

Tanulmányok

1995 – 2000 Budapesti Corvinus (akkor Közgazdaságtudományi) Egyetem, Marketing Főszakirány, okleveles közgazdász

Kurucz Imre kapcsolódó cikkei

Internet Hungary: Egyre tudatosabbak a felhasználók, de még van hova fejlődni

Internet Hungary: Egyre tudatosabbak a felhasználók, de még van hova fejlődni

2000-es évek közepe óta tapasztalható, hogy a sales tevékenységekben nagyobb figyelmet kap a fogyasztók lelke, pszichéje és viselkedése.
Döntési pontok a médiában – Miért kell másképpen terveznünk a média megjelenéseinket? A figyelemgazdaság átalakulása

Döntési pontok a médiában – Miért kell másképpen terveznünk a média megjelenéseinket? A figyelemgazdaság átalakulása

A február 11-i Reboot Hungary témájának alapját az NRC, speciálisan erre az alaklomra készített kutatása adja.
Több fogyasztás, kevesebb figyelem? Reboot Hungary összefoglaló

Több fogyasztás, kevesebb figyelem? Reboot Hungary összefoglaló

A Reboot Hungary első idei webináriumának a témája arról szólt, hogy milyen döntési pontokhoz érkeztünk a médiában.