Kun Miklós

Kun Miklós

Kun Miklós

EssenceMediacom

Bemutatkozás

2004 óta dolgozik a Mediacomnál: 2008 óta a kutatás vezetője, 2010-től kutatási igazgató, majd folyamatos new business és stratégiai tanácsadási feladatai révén 2014-től a cég boardjának tagja Chief Strategy Officer pozícióban. 2012-2015 között, majd 2019-től marketingkutatás, illetve storytelling kurzusokat tart a Károlin. Mind az ökonometriában, statisztikában, mind pedig a márkázás, memetika és befogadáskutatásban szerzett tapasztalatait ötvözi a kommunikációs-stratégiák kidolgozásában.

Kun Miklós kapcsolódó cikkei

Élményből hogyan lesz profit? Az empátia és ügyfélélmény kívánt harmóniája. Összefoglaló írás és az adás videója.

Élményből hogyan lesz profit? Az empátia és ügyfélélmény kívánt harmóniája. Összefoglaló írás és az adás videója.

Empatikusnak lenni nemes cselekedet lehet, de miért éri meg a cégeknek is komolyan foglalkozni ügyfeleik érzelmeivel és motivációival? Az empátia pszichológiai, marketing és sales kapcsolatait elemezték szárítőink a Reboot Hungary adatásában.
Talajvesztett márkázás? Kun Miklós tanulmánya a marketinggépezetről.

Talajvesztett márkázás? Kun Miklós tanulmánya a marketinggépezetről.

Kun Miklós tanulmánya a marketinggépezetről, a fogyasztói attitűdökről, a járvány okozta változásokról azok történelmi jelentőségéről.