Kolozsi István

Kolozsi István

Kolozsi István

fps ecosystem agency
https://kolboid.eu/

Bemutatkozás

kolboid. Digitális terméktervező, a kolboid blog szerzője, a 20 éves fps ügynökség egyik alapító tulajdonosa, design managere, ahol tervező csapatával teszi könnyebbé az emberek életét, jobbá a digitális világot és termel pénzt az ügyfeleik számára.

Kolozsi István kapcsolódó cikkei

Szerencse?

Hogyan lehetsz szerencsésebb?

A szerencsés emberek a jó szerencséjüket négy alapvető elv alapján teremtik maguknak.
Amikor nem érted az ügyfeledet

Amikor nem érted az ügyfeledet

Mit tudsz a digitális terméked felhasználóiról? Azt mondod, készült már piackutatás? Szuper! És még mit tudsz? Hogy vannak aperszónáid? Még jobb. Muti
A cégek lassan ráébrednek a dizájnszemlélet fontosságra

A cégek lassan ráébrednek a dizájnszemlélet fontosságra

Kolozsi Istvánt kérdeztük arról az összegányolt felületekről, az érzékenységről és napjaink dizájneréről.
Amikor a designer felnyitja az agyunkat, és belekukkant!

Amikor a designer felnyitja az agyunkat, és belekukkant!

Emberi tulajdonságokkal felruházni a weboldalt, s így megnyerni a felhasználót: ez az egyik módja, hogy egy tervező sikeres szájtot csináljon.
Hogyan adj visszajelzést?

Hogyan adj visszajelzést?

Visszajelzésre mindenkinek szüksége van, tehát célszerűen valamennyiünknek alkalmaznia kell. Szervezeti szinten sem csak vezetői feladat.
Racionális-e vagy?

Racionális-e vagy?

Örök kérdés, hogy az ember racionális lény-e – Kolozsi István cikke erre ad választ.
Konverzióoptimalizálás kognitív torzításokkal

Konverzióoptimalizálás kognitív torzításokkal

Sok módszer kínálkozik a minél magasabb konverzió elérésére az A/B teszteléstől a használhatóság javításán keresztül…
Ezerarcú lény

Ezerarcú lény

Nemmondommeg hány éves osztálytalálkozónkon régi cimborám örömmel mesélte, hogy leszokott a dohányzásról, méghozzá, ahogy ő fogalmazott: a teremtő segítségével. Később vacsora közben az akkori barátnőmmel csevegtem és feljött ez a téma is. Büszkén mondtam, hogy jómagam is leszoktam immáron 6 éve. Nem kellett hozzá semmiféle felsőbb erő. Meglepetten nézett rám és kérdezte: hát de te hiszel istenben, nem?
Bizalom és bizalomépítés - Kolozsi István vendégszerzőnk írása

Bizalom és bizalomépítés - Kolozsi István vendégszerzőnk írása

Vajon mitől függ ez a nehezen megfogható, sokrétű érzelem? Mi kell ahhoz, hogy kialakuljon, mit kell tenni, hogy fenntartsam?
Amikor a designer felnyitja az agyunkat, és belekukkant!

Amikor a designer felnyitja az agyunkat, és belekukkant!

Emberi tulajdonságokkal felruházni a weboldalt, s így megnyerni a felhasználót: ez az egyik módja, hogy egy tervező sikeres szájtot csináljon.
Empátia és fejlesztési módszerek

Empátia és fejlesztési módszerek

Kolozsi István írása a szociális állatokról, rólunk.
Néhány trükkel bármikor növelhetjük teljesítményünket

Néhány trükkel bármikor növelhetjük teljesítményünket

Kolozsi István írásából kiderül, hogy felhasználhatjuk testünket, hogy jobban észnél legyünk éles helyzetben.
Hogyan alakul az online piac?

Hogyan alakul az online piac?

Az online világ napjainkra rendkívül komplex területté vált.. Az egész piacra nincs rálátásom és nyilván a saját csövemen keresztül látok ki, de azért így is kirajzolódik előttem, hogy mi az, ami most gátat szab(hat) a növekedésnek - írja cikkében Kolozsi István.
UX szekció összefoglaló - IH2013

UX szekció összefoglaló

Az idei Internet Hungary-n végre külön szekciót kapott a User Experience. A nagy érdeklődést jeles hazai szakemberek előadásai elégítették ki.