Kamasz Melinda

Kamasz Melinda

Kamasz Melinda

Figyelő

Bemutatkozás

Kamasz Melinda, Magyar Hírlap gazdasági rovatában kezdte a pályáját. Dolgozott a Piac és Profit gazdasági magazin vezető szerkesztőjeként. Majd a Világgazdaság rovatvezetője, később főszerkesztő-helyettese volt. A Fellegi Tamás vezette Nemzeti Fejlesztési Minisztérium sajtófőnöke volt. Jelenleg a Figyelő gazdasági hetilap főszerkesztő helyettese, a Figyelő Trend magazin főszerkesztője. 

Kamasz Melinda kapcsolódó cikkei

Itt a snackable kommunikáció – interjú Balatoni Zsófiával

Itt a snackable kommunikáció – interjú Balatoni Zsófiával

Az influencerek egyre meghatározóbb szereplői a PR piacnak is. A hagyományos eszközök háttérbe szorulnak, a vállalatok igénye pedig nő a videós tartalmak iránt - állítja Balatoni Zsófia az egyik legnagyobb hazai PR cég, az Uniomedia ügyvezető tulajdonosa.
A hitelesség rajtunk múlik – interjú Gál Judittal

A hitelesség rajtunk múlik – interjú Gál Judittal

Ma már minden felelős vállalatnak van kríziskommunikációs terve, amelyet ha betartanak, bármilyen helyzet kezelhetővé válik – állítja Gál Judit, az Auchan Magyarország kommunikációs igazgatója, aki szerint a hitelesség a cégműködés alapja.
A hitelesség rajtunk múlik – interjú Gál Judittal

A hitelesség rajtunk múlik – interjú Gál Judittal

Ma már minden felelős vállalatnak van kríziskommunikációs terve, amelyet ha betartanak, bármilyen helyzet kezelhetővé válik – állítja Gál Judit, az Auchan Magyarország kommunikációs igazgatója, aki szerint a hitelesség a cégműködés alapja.
Itt a snackable kommunikáció – interjú Balatoni Zsófiával

Itt a snackable kommunikáció – interjú Balatoni Zsófiával

Az influencerek egyre meghatározóbb szereplői a PR piacnak is. A hagyományos eszközök háttérbe szorulnak, a vállalatok igénye pedig nő a videós tartalmak iránt - állítja Balatoni Zsófia az egyik legnagyobb hazai PR cég, az Uniomedia ügyvezető tulajdonosa.
A hitelesség rajtunk múlik – interjú Gál Judittal

A hitelesség rajtunk múlik – interjú Gál Judittal

Ma már minden felelős vállalatnak van kríziskommunikációs terve, amelyet ha betartanak, bármilyen helyzet kezelhetővé válik – állítja Gál Judit, az Auchan Magyarország kommunikációs igazgatója, aki szerint a hitelesség a cégműködés alapja.