Kádár Tímea

Kádár Tímea

Kádár Tímea

Nagy-Britannia

Bemutatkozás

Kádár Tímea marketingkommunikációs vezetőként dolgozott a Reader’s Digestnél, az Aegon Biztosítónál, az Erste Befektetési Zrt-nél. Jelenleg Londonban él, szabadúszó marketingszakemberként, szövegíróként dolgozik, Magyarországi és londoni konferenciák előadója. Rendszeresen publikál a témában, napokban jelenik meg könyve a hatékony sajtókapcsolatokról.

Kádár Tímea kapcsolódó cikkei

Copywriting technikák, amik mobilon is működnek (és amik nem)

Copywriting technikák, amik mobilon is működnek (és amik nem)

Az értékesítési szövegírás alapelvei hosszú évtizedek óta ugyanazok, és nem is fognak megváltozni. Ugyanakkor lehetetlen figyelmen kívül hagyni azokat a különbségeket, amik egy több oldalas levél és egy kis képernyőre szánt üzenet között vannak.
Copywriting technikák, amik mobilon is működnek (és amik nem)

Copywriting technikák, amik mobilon is működnek (és amik nem)

Az értékesítési szövegírás alapelvei hosszú évtizedek óta ugyanazok, és nem is fognak megváltozni. Ugyanakkor lehetetlen figyelmen kívül hagyni azokat a különbségeket, amik egy több oldalas levél és egy kis képernyőre szánt üzenet között vannak.
Bankfiók a mobilodon - a Monzo Story

Bankfiók a mobilodon - a Monzo Story

2015 februárjában Tom Blomfield, a GoCardless korábbi alapítója azzal az eltökélt szándékkal alapította meg a Monzo-t, hogy a világ legjobb folyószámláját hozzák létre. Idén áprilisban a nagy bankokkal megegyező működési engedélyt kaptak a brit felügyeleti szervektől, októberben pedig megnyitották az első 18 ezer bankszámlát Nagy-Britanniában. Mindezt egyetlen fiók nélkül.
Copywriting technikák, amik mobilon is működnek (és amik nem)

Copywriting technikák, amik mobilon is működnek (és amik nem)

Az értékesítési szövegírás alapelvei hosszú évtizedek óta ugyanazok, és nem is fognak megváltozni. Ugyanakkor lehetetlen figyelmen kívül hagyni azokat a különbségeket, amik egy több oldalas levél és egy kis képernyőre szánt üzenet között vannak.
“Véletlenül lekattintottad a duci ujjaddal? Megesik.” - az elmúlt évek legötletesebb mobilos bannerhirdetései

“Véletlenül lekattintottad a duci ujjaddal? Megesik.” - az elmúlt évek legötletesebb mobilos bannerhirdetései

Azok a cégek, amelyek egyáltalán foglalkoznak a bannerek mobilra optimalizálásával, egyszerűen levesznek némi szöveget a desktopos verzióról, és reszponzívvá teszik azt. De ez csak technikai megoldás, és nem használja ki a mobilban rejlő lehetőségeket. Mutatunk néhány izgalmas példát.