Kádár Tímea

Kádár Tímea

Kádár Tímea

Bemutatkozás

Kádár Tímea Londonban él, ahol tartalommarketingügynökségét vezeti. Kampányaik alapján nemrégiben elnyerték a Best Inbound Marketing Company in London díjat. Közel 19 éve foglalkozik tartalomkészítéssel és szövegírással olyan cégeknél, mint a Reader’s Digest, Aegon, Erste. Rendszeres előadója rangos európai konferenciáknak, szakmai magazinok és blogok szerzője. A Women Radio Station-ön hallható műsorában vállalkozónőknek segít abban, hogy érvényesülhessenek.

Kádár Tímea kapcsolódó cikkei

Érthetetlen szakzsargon és ákombákom: a Monzo feladta a leckét az összes banknak

Érthetetlen szakzsargon és ákombákom: a Monzo feladta a leckét az összes banknak

A Monzo szerint az üzleti írás azért olyan dagályos, mert a cégek összekeverik a komolyságot a szükségtelen formalitással.
Csinálj hőst a vásárlódból: kínáld neki a szupersztár érzést

Csinálj hőst a vásárlódból: kínáld neki a szupersztár érzést

„Nem hajvágást kínálunk, nem is a szép frizurát, hanem azt a szupersztár érzést, amikor megjelensz valahol.”
Muszáj mindig kedvezményt adni? 60 százalék elég lesz?

Muszáj mindig kedvezményt adni? 60 százalék elég lesz?

Alaposan át kell gondolni, hogy mekkora és milyen időtávon elérhető a vásárlói kedvezmény. Kádár Tímea cikke.
Copywriting technikák, amik mobilon is működnek (és amik nem)

Copywriting technikák, amik mobilon is működnek (és amik nem)

Az értékesítési szövegírás alapelvei hosszú évtizedek óta ugyanazok, és nem is fognak megváltozni. Ugyanakkor lehetetlen figyelmen kívül hagyni azokat a különbségeket, amik egy több oldalas levél és egy kis képernyőre szánt üzenet között vannak.
Copywriting technikák, amik mobilon is működnek (és amik nem)

Copywriting technikák, amik mobilon is működnek (és amik nem)

Az értékesítési szövegírás alapelvei hosszú évtizedek óta ugyanazok, és nem is fognak megváltozni. Ugyanakkor lehetetlen figyelmen kívül hagyni azokat a különbségeket, amik egy több oldalas levél és egy kis képernyőre szánt üzenet között vannak.
Bankfiók a mobilodon - a Monzo Story

Bankfiók a mobilodon - a Monzo Story

2015 februárjában Tom Blomfield, a GoCardless korábbi alapítója azzal az eltökélt szándékkal alapította meg a Monzo-t, hogy a világ legjobb folyószámláját hozzák létre. Idén áprilisban a nagy bankokkal megegyező működési engedélyt kaptak a brit felügyeleti szervektől, októberben pedig megnyitották az első 18 ezer bankszámlát Nagy-Britanniában. Mindezt egyetlen fiók nélkül.
Stockfotók helyett saját munkatársaik népszerűsítik az OTP-t - interjú Dolezsai Gergellyel

Stockfotók helyett saját munkatársaik népszerűsítik az OTP-t - interjú Dolezsai Gergellyel

Már a laikusok is megtanulták, hogy a helyes ügyfélszolgálatos hölgy, aki egyszerre nyolc cég plakátján mosolyog – csupán egy adatbázisból megvásárolt stockfotó. Az OTP Bank azonban egy évvel ezelőtt gondolt egy merészet, és saját dolgozóit helyezte a kampány középpontjába. A kampányról Dolezsai Gergely, a Bank marketingkommunikációs vezetője beszél.
Három virális kampány, amit azonnal meg akarsz osztani

Három virális kampány, amit azonnal meg akarsz osztani

A vírusmarketing nem új dolog, ahogy az a vágyunk sem, hogy megfejtsük a titkát. Tíz évvel ezelőtt, - még a közösségi média robbanása előtt - akkori munkahelyemen elemeztük a sikeres példákat, és ezekből tanulva készítettük el a mi vírusvideónkat.
Hozz ki többet az érdeklődőből: hogyan tudod megfogni a makacs vásárlójelölteket?

Hozz ki többet az érdeklődőből: hogyan tudod megfogni a makacs vásárlójelölteket?

Mi van akkor, ha a vevő már az alapterméket sem szeretné megvenni? Kádár Tímea cikke.
Ne ülj le egy kávéra! - így építs erős kapcsolati hálót

Ne ülj le egy kávéra! - így építs erős kapcsolati hálót

Kádár Tímea azokat a lépéseket veszi végig, amelyekkel a netwörkingelés nemcsak eredményes, hanem élvezetes is lesz.
Muszáj mindig kedvezményt adni? 60 százalék elég lesz?

Muszáj mindig kedvezményt adni? 60 százalék elég lesz?

Alaposan át kell gondolni, hogy mekkora és milyen időtávon elérhető a vásárlói kedvezmény. Kádár Tímea cikke.
Copywriting technikák, amik mobilon is működnek (és amik nem)

Copywriting technikák, amik mobilon is működnek (és amik nem)

Az értékesítési szövegírás alapelvei hosszú évtizedek óta ugyanazok, és nem is fognak megváltozni. Ugyanakkor lehetetlen figyelmen kívül hagyni azokat a különbségeket, amik egy több oldalas levél és egy kis képernyőre szánt üzenet között vannak.
“Véletlenül lekattintottad a duci ujjaddal? Megesik.” - az elmúlt évek legötletesebb mobilos bannerhirdetései

“Véletlenül lekattintottad a duci ujjaddal? Megesik.” - az elmúlt évek legötletesebb mobilos bannerhirdetései

Azok a cégek, amelyek egyáltalán foglalkoznak a bannerek mobilra optimalizálásával, egyszerűen levesznek némi szöveget a desktopos verzióról, és reszponzívvá teszik azt. De ez csak technikai megoldás, és nem használja ki a mobilban rejlő lehetőségeket. Mutatunk néhány izgalmas példát.
Stockfotók helyett saját munkatársaik népszerűsítik az OTP-t - interjú Dolezsai Gergellyel

Stockfotók helyett saját munkatársaik népszerűsítik az OTP-t - interjú Dolezsai Gergellyel

Már a laikusok is megtanulták, hogy a helyes ügyfélszolgálatos hölgy, aki egyszerre nyolc cég plakátján mosolyog – csupán egy adatbázisból megvásárolt stockfotó. Az OTP Bank azonban egy évvel ezelőtt gondolt egy merészet, és saját dolgozóit helyezte a kampány középpontjába. A kampányról Dolezsai Gergely, a Bank marketingkommunikációs vezetője beszél.
Három virális kampány, amit azonnal meg akarsz osztani

Három virális kampány, amit azonnal meg akarsz osztani

A vírusmarketing nem új dolog, ahogy az a vágyunk sem, hogy megfejtsük a titkát. Tíz évvel ezelőtt, - még a közösségi média robbanása előtt - akkori munkahelyemen elemeztük a sikeres példákat, és ezekből tanulva készítettük el a mi vírusvideónkat.
Így használd a VR-t a üzleti célra

Így használd a VR-t a üzleti célra

Azt nehéz megjósolni, hogy a VR (Virtual Reality) mikor lesz a mindennapjaink része, de az biztos, hogy a jövő évi tech- és marketingkonferenciák kedvelt témája lesz. Esélylatolgatás helyett bemutatunk három olyan példát, ahol már használják üzleti célokra: B2C tömegcikknél, B2B szolgáltatásnál és vásárlói élmény növelésére.