Chris Dziadul

Chris Dziadul

Chris Dziadul

Bemutatkozás

Chris Dziadul a Broadband TV News piacvezető online kiadó társalapítója és tulajdonosa, melynek központja az Egyesült Királyságban és Hollandiában van.
A University of Westminster kommunikáció szakán végzett szakember az első olyan nyugati újságíró volt, aki a közép- és kelet-európai televíziós piac növekedésére szakosodott, és ma már több mint 25 éve ezzel a területtel foglalkozik.
Mielőtt 2003-ban két kollégájával megalapította a Broadband TV-t, Chris számos kiadónál dolgozott vezető szerkesztőként. Korábbi munkahelyei közé tartozik, többek között, a Financial Times - ahol ő indította el és szerkesztette a TV East Europe-ot, amely a legelső televíziós piaccal foglalkozó megjelenés volt Közép- és Kelet-Európában -, valamint a 21st Century Europe és az Informa is.
Chris jelenleg a Broadband TV News szerkesztési igazgatója, illetve a kelet-európai régió vezető elemzője. Ő szervezi továbbá a cég konferenciáit, főleg Közép- és Kelet-Európában.

Chris Dziadul is a co-founder and owner of Broadband TV News, a leading online publishing company based in the UK and Netherlands.
A graduate of the University of Westminster Faculty of Communication, he was the first Western media journalist to cover developments in the television industry in Central and Eastern Europe and has now specialised in the region for over 25 years.
Prior to establishing Broadband TV News with two colleagues in 2003, Chris held senior editorial positions in a number of publishing companies. These included the Financial Times, where he launched and edited TV East Europe, the first ever publication dedicated to the television market in Central and Eastern Europe; 21st Century Publishing; and Informa.
In his current role at Broadband TV News, Chris is the Editorial Director and Chief East European Analyst. He also organises conferences for the company, mostly in Central and Eastern Europe.

Chris Dziadul kapcsolódó cikkei

Isten veled BBC Broadcasting!

Isten veled BBC Broadcasting!

A BBC-nél is többet, közel 900 milliárd forintot költött tartalmának fejlesztésére tavaly a Netflix! Talán nem véletlenül, hiszen a legfejlettebb nagyvárosokban a fiatalok már ma több videót néznek a neten, mint amennyit tévé előtt ülnek, és így hosszabb távon drámaian zsugorodhat a hagyományos, műsorszórók és kábelcsatornák szerepe, nézettsége, így reklámpiaci részesedése, sőt száma is. És nem csak külföldön – mindezeket a XX. Media Hungary 2015 rendezvényen, Siófokon tudhattuk meg.