Csermely Ákos

Csermely Ákos

Csermely Ákos

Bemutatkozás

Szubjektíven magamról: Mindig médiás, televíziós szerettem volna lenni - már az általános iskola 7-ik osztályától. Mással sem foglalkoztam, mint a fényképezéssel, matekkal, fizikával. Hanggenerátorokat és fényorgonákat építettem apám garázsában. Ezért is mentem gimnázium helyett a Corvin Mátyás szakközépiskolába, „vezeték nélküli híradástechnikusnak”. ″Milyen tévés az, aki nem ismeri a tévézés műszaki hátterét?” – gondoltam akkor. Aztán jöttek a Magyar Televíziós évek, Baló György, Born Ádám, Horvát János voltak a mestereim. A Külpolitikai Szerkesztőségnek hála, jártam a világot (Panoráma, Parabola, Periszkóp műsorokat készítettem), miközben diplomát szereztem a Filmművészetin. Ott voltam pár ″korai″ kereskedelmi televízió indulásánál (TV-TV, TV4, A3-Msat), ahol menedzselés mellett feladatom volt a tartalomterjesztés szervezése is, így sok ″kábelest″ ismerhettem meg akkoriban. Persze nyughatatlan , munkaalkoholistaként jutott idő a reklámfilmek gyártására, végeztem (üzleteltem) ügynökségi feladatokat a reklámpiac több szereplőjével, majd ´96-ban megalapítottam saját cégemet, a Média Hungariát. Piacgazdasági viszonyok között, lépésről lépésre, kockáról kockára építettem fel a ma már évi 5 konferenciából, és egy onlinemagazinból (Media Hungary, Internet Hungary, Kamera Hungária, Evolution, Mobile Hungary, Digitalis Akadémia, valamint az online magazin a Digitalhungary.hu) álló portfóliót. Időnként elkalandoztam a szakmai könyvek szerkesztésébe, és kiadásába. A konferencia üzletágnak a legfőbb alapszabálya, hogy mind tartalomban, mind kiszolgálásban olyan minőséget kell nyújtani a résztvevőknek, hogy legközelebb is eljöjjenek, sőt: másoknak is ajánlják a rendezvényeinket. A néződdel, a″fogyasztóddal″ ennél a médiumnál - hadd nevezzem így- közvetlen a kapcsolatod. Ez jó, nagyon jó, sok féle gondolkodással, jellemmel találkozhatom. Ha ilyen-olyan kísértések jöttek, hogy a könnyebbik végén fogjuk meg a munkát, mindig azt mondtam: nemcsak a mára, hanem a következő évekre is gondolni kell. Évről évre egyre többen és többen jöttek el a konferenciáinkra. Voltak jó, közepes és gonosz évek. Talán szerénytelenség, de vállalom: mindvégig alázattal, szeretettel, már-már megszállottan, a szakma iránti szerelemmel építettem azt, amit ma ″Média Hungária konferenciairodának″ nevezünk. E sorok olvasói közül szinte mindenkivel vagy személyesen is ismerjük egymást vagy vannak közös barátaink, így könnyű ellenőrizni: szeretem a jó dolgokat, szeretek élni, szeretek jól élni, de a konferenciák és egyéb események szervezése nekem mindig többet jelentettek egyszerű bevételi forrásnál – a gyerekeim mellett az életem fő művének tekintem őket.

Csermely Ákos kapcsolódó cikkei

Az ingyen média is értékes – interjú Schneider Henrikkel

Az ingyen média is értékes – interjú Schneider Henrikkel

Az ingyenes médium ugyanúgy gazdasági értéket teremt a benne foglalt reklámok által, ahogyan az előfizetéses tartalom is termel gazdasági értéket. Mindkettő akár növekedhet is multiplikátorhatáson keresztül, akár reklámról beszélünk, akár előfizetésekről – véli Schneider Henrik, az Antenna Hungária Műsorterjesztés és Média üzletágvezető igazgatója.
Mindig meg lehet találni a piaci rést - interjú Gerentsér Imrével

Mindig meg lehet találni a piaci rést - interjú Gerentsér Imrével

Nem egy-egy terméket kell indítani, hanem komplex és egymásra épülő márkastratégiákkal kell dolgozni - fogalmazott a digitalhungary.hu-nak a Ringier Axel Springer Magyarország online portfólió igazgatója. Nagyinterjúnkban szó esik a híraggregátor oldalakról, a bulvárról, de a programmatic-ról is.
Csökken a különbség a desktop és a mobil között – interjú Rusvai Richárddal

Csökken a különbség a desktop és a mobil között – interjú Rusvai Richárddal

Ha kivesszük a Google-t és a, Facebook-ot, akkor a magyarországi digitális bevételek nem fejlődtek olyan nagy arányban, mint amennyire a Google és Facebook fejlődött – mondja a CM Sales digitális vezetője, aki szerint a mobilfelületek egyre értékesebbek.
Az ingyen média is értékes – interjú Schneider Henrikkel

Az ingyen média is értékes – interjú Schneider Henrikkel

Az ingyenes médium ugyanúgy gazdasági értéket teremt a benne foglalt reklámok által, ahogyan az előfizetéses tartalom is termel gazdasági értéket. Mindkettő akár növekedhet is multiplikátorhatáson keresztül, akár reklámról beszélünk, akár előfizetésekről – véli Schneider Henrik, az Antenna Hungária Műsorterjesztés és Média üzletágvezető igazgatója.
A szavak ereje, avagy lehet-e digitalizálni a nagymamát? – interjú Benkő Vilmossal

A szavak ereje, avagy lehet-e digitalizálni a nagymamát? – interjú Benkő Vilmossal

„Az érzelem viselkedésben, testtartásban is megnyilvánul. Egy idő után ezekből kikövetkeztethető, mit érez az ember legbelül. Elképzelhetőnek tartom, hogy az érzelmeket is lehet algoritmizálni” – véli Benkő Vilmos, a Speak Academy alapítója.