-Christian Schwingen Hans

-Christian Schwingen Hans

-Christian Schwingen Hans

Deutsche Telekom

Bemutatkozás

Mielőtt csatlakozott volna a Deutsche Telekomhoz, Hans-Christian Schwingen az Audi marketing- és kommunikációs részlegének volt a felelőse. Ezt megelőzően pedig a Grey és a Springer & Jacoby reklámügynökségeknél dolgozott, végül ügyvezető igazgatóként. Chief Brand Officer pozícióban Schwingen kezdeményezte azt az ötletet, miszerint a Deutsche Telekom digitális életmóddal kapcsolatos és nem csupán az infrastruktúrát biztosító márkaként jelenjen meg. Mióta csatlakozott a vállalathoz, motivációja a termékek és a tartalom összekapcsolása a márka mottójával: „Az életet meg kell osztani.” Az utóbbi időben Schwingen a megosztás hatalmát még inkább kiszélesítette. Az együttműködések elősegítése, a tudás, az ötletek, az innovatív technológiák és adatok megosztása során a Deutsche Telekom képessé teszi a felhasználókat arra, hogy idejüket mobiltelefonos játékok által a világszéles egészségügyi kutatások elősegítésének érdekében osszák meg. A Telekomnál végzett munkájáért a márka és Schwingen is számos kitüntetésben részesült. Jelenleg a Brand Finance Global 500-as rangsorában a Telekom a legértékesebb európai telekommunikációval foglalkozó márka és a BMW után a második legértékesebb német márka a világon. Before joining Deutsche Telekom, Hans-Christian Schwingen was in charge of Marketing and Communications at Audi. Prior to that, he worked for advertising agencies Grey and Springer & Jacoby, most recently as Managing Director. In his role as Chief Brand Officer, Schwingen has set in motion the idea that Deutsche Telekom should be perceived as a digital lifestyle brand, instead of just an infrastructure provider. His motivation since joining the company has been to link products and content to the brand claim, "Life is for sharing." Most recently, Schwingen has pushed to extend the power of sharing even further. Through fostering collaborations, sharing knowledge, ideas, innovative technology and data, Deutsche Telekom are empowering consumers to share their time to advance global healthcare research through mobile game play. For his work at Telekom, both the brand and Schwingen have received numerous awards. Currently, Brand Finance Global 500 ranks Telekom as the most valuable telecommunications brand in Europe and the second most valuable German brand in the world, behind BMW.