A 24 éves konferencia sorozat idén is, 2 nap, 219 előadás, majdnem 300 közreműködő, 1 éjszaka, 1 színház, 1 koncert, és az elmaradhatatlan..., éjféli pörkölt és a diszkó. 2023. október 03-04-én nyitja meg kapuit hazánk legnagyobb szakmai és üzleti eseménye. A 2200-2400 fős eseményre a hazai gazdaság, kereskedelem, marketing és médiapiac kiválóságait várjuk. Részletes, azaz igen hosszú programismertető
Az egyik legaktívabb és legismertebb hazai digitális szakember több, mint 12 év után távozott az IPG-Mediabrands, a Reprise és a Fastbridge digitális vezetői székéből. A Fastbridge-nél Erős Attila nevéhez fűződött a cégcsoport komplex digitális szolgáltatásainak (kreatív, média, adat és performance) felépítése, amely tudásra kifejezetten számítanak a Dot-nál is, ahol érkezésének egyik fő célja épp az, hogy „a meglévő széles szolgáltatási portfóliót hatékonyabban lehessen a hirdetőink előnyére fordítva még jobban integrálni és fejleszteni” – jelentette ki Kassitzky Attila a Dot Creative Kft. tulajdonos ügyvezetője.
Innovatív fejlesztésekkel, új hardverekkel és digitális funkciókkal bővíti eBike-megoldásait a Bosch, melyek már 2023 nyarától-őszétől elérhetők.
A SUSE olyan új, fejlett funkciókat mutatott be a ma kezdődő SUSECON konferencián, amelyekkel az ügyfelek felgyorsíthatják digitális átalakulásukat. A fejlesztések fontos részét képezik a vállalat azon küldetésének, hogy a lehető legnagyobb biztonságot nyújtsa az IT-infrastruktúrákban, és felgyorsítsa a digitális bizalom megteremtését.
Európa egyik vezető utazási portálja, a német központú Invia magyarországi és szlovákiai performance marketing tevékenységéhez a Growww Digitalt választotta partneréül.
Az ország legnagyobb kreatív-, digitális- és médiaügynöksége eddigi legsikeresebb évét zárta 2022-ben, erősítve a hazai, regionális és nemzetközi piacon betöltött szerepét. A folyamatos létszámbeli növekedés és a bővülő ügyfélportfólió hatására megújult szervezeti struktúrában folytatja működését a több mint 350 embert foglalkoztató cég. Sásdi Helga CEO munkáját egy kilenc tagú management erősíti a jövőben.
Kihívásokkal teli év után, 9,9%-os éves növekedést követően 1323 milliárd forintos forgalommal zárt 2022-ben a belföldi online kiskereskedelem.
A Lenovo bemutatja a prémium kategóriás új Yoga Pro 9i és Yoga Pro 7i/7, Yoga 7i/7, valamint két Yoga Slim laptopokat – a Yoga Slim 7-et és a frissített Yoga Slim 6-ot.
Az LG Electronics (LG) immár a hatodik egymást követő évben nyerte el az amerikai Légkondicionálási, Fűtési és Hűtési Intézet (AHRI) teljesítménydíját, a Performance Awardot. A nem egykönnyen megszerezhető elismerés az LG HVAC- (fűtési, szellőzési és légkondicionálási) megoldásainak folyamatosan magas minőségét tanúsítja, hiszen a díj megszerzésének feltétele, hogy minden, az AHRI által tesztelésre kiválasztott modell három egymást követő évben sikerrel teljesítse az összes értékelést.
A gazdasági bizonytalanság miatt az idei évre némi lassulást jósolnak a szakértők a nemzetközi HR technológiai piacon főként az elmúlt évekhez képest. A középtávú előrejelzések szerint viszont 2030-ra elérheti a 38 milliárd dollárt a globális HR tech piac összértéke. A nagykép tehát az, hogy a technológia egyre inkább felforgatja a HR szakmát is. A Stylers információ-technológiai cégcsoport összeszedte 2023 legfontosabb HR tech trendjeit, melyekből kiderül, hogy a mesterséges intelligencia, a virtuális valóság (VR), illetve az automatizáció egyre markánsabban lesz jelen a vállalatok személyügyi folyamataiban.