Keresett szöveg: "instagram"

A MITTE az ügynökségi partnere a világ első tokenizált naperőmű projektjének

A MITTE felel a globális zöld energia vállalat, a Sunmoney Solar Group almárkájának branding és social feladataiért, illetve a Sunmoney 360 app design feladataiért.

HAPPY PERIODS: a menstruációs szegénység ellen küzd a Mammut és az Artemis

Áprilisban a nőké a főszerep Budapest új kedvenc „nappalijában”, a Mammut I. Bevásárlóközpont 3. emeletén található Kollab by Mammut közösségi térben. A programsorozat nyitányaként HAPPY PERIODS címmel a szervező ARTEMIS női tech startup és a Mammut Bevásárlóközpont további partnerekkel együttműködésben adománygyűjtő kampányt hirdet április 4. és 30. között, mellyel a menstruációs szegénységben élő nők segítését tűzi célul. Emellett kerekasztal-beszélgetések, workshopok és kiállítások várják az érdeklődőket a nőket érintő innovációk, a női wellbeing, az „övön aluli” testrészek és a sokszor tabunak számító menstruáció témáiban.

A kultúra mindig főnyeremény

A múlt és a jelen magyar lírájának értékeire, örökérvényűségére, emellett a hagyománytisztelet és -megújítás szimbiózisára hívja fel a figyelmet a nemzeti lottótársaság költészet napi kampánya. A hazai kultúra támogatásában élen járó Szerencsejáték Zrt. idén április 11-én is egy exkluzív, ingyenesen látogatható programmal készült a magyar líra legfontosabb ünnepére azzal a céllal, hogy ismertebbé tegye a hazai fiatal szerzőket és alkotásaikat.

A MOL Nagyon Balaton idén is a legizgalmasabb kulturális programok védjegye

Több mint egy évtizedes fennállása óta a MOL Nagyon Balaton a hazai turizmus egyik legfontosabb védjegyévé vált. Az alapítók fontos feladatuknak tekintik, hogy a hazai és külföldi látogatók a sokszínű kulturális és gasztronómiai kínálat ismeretében szeressenek bele, látogassák meg és térjenek vissza a Balatonhoz. Gregory Porter Veszprémben, a Morcheeba Paloznakon, Jan Blomqvist Tihanyban, a Purple Disco Machine és Elderbrook Zamárdiban, a hazai művészek százai – Azahriah-tól Zoránig - pedig Kapolcstól Balatonfüreden és Keszthelyen át egészen Siófokig lesznek láthatók.

Legfájóbb traumáikkal kell szembenézniük a Next Top Model Hungary versenyzőinek

Hétről hétre egyre nagyobb kihívásokkal néznek szembe a Next Top Model Hungary versenyzői, hogy egyre közelebb kerüljenek a műsor döntőjéhez. A lányoknak ezúttal legfájóbb traumáikkal kell szembenézniük egy különleges fotózáson. A még tizenhárom versenyben lévő szépség testére azok a szavak kerülnek, amelyekkel a legtöbbet bántották őket. Az így készült fotókkal pedig fontos üzenetet fogalmaznak meg, miközben fájó lelki sebeket tépnek fel Trunkó Bálint kamerája előtt.

„Az influenszer nem egy eszköz, hanem kommunikációs partner” – interjú Hajagos Ritával

Töretlen az érdeklődés az influenszerek iránt a kommunikációban, egyre több márka tervez velük olyan szektorokból is, ahol korábban nem volt jellemző, hogy a közösségi médiában hírnevet szerzett tartalomgyártókkal működjenek együtt. A képlet egyszerű, mindenki gyors és látványos eredményt, nagyobb láthatóságot, növekedést vár el az influenszerek bevonásától. Az elmúlt másfél-két évben azonban megváltoztak azok a kritériumok, amelyek az influenszer marketing sikerét jelentik. Arról, hogy pontosan mik a legújabb trendek ezen a területen, Hajagos Ritát, a Red Lemon Media ügyvezető partnerét kérdeztük.

Interjú egy Z generációs példaképpel, aki mert nagyot álmodni

A 16 éves Nyikonyuk Balázs egyik pillanatról a másikra lett az ország kedvenc horgolója, amikor céltudatos és magabiztos kiállásával 2 millió forint befektetést sikerült szereznie a Cápák között műsorban a HorgoBOX termékhez. Vajon mi motivál egy középiskolás fiút arra, hogy efféle kézműves vállalkozásba kezdjen a screenen nevelkedett nemzedék korában? Hogyan használja ki social media lehetőségét a célközönsége eléréséhez, és milyen szempontokat tart fontosnak a marketingben?

Nem mindenki nárcisztikus, akivel összevesztél! Így szűrd ki a félrevezető pszichológiai tartalmakat

″Miből tudhatod, hogy ADHD-s vagy?″, ″Öt jel, hogy nárcisztikus a pasid″ - ugye, ismerősek ezek a címek a közösségi médiából? Dús András pszichológus szerint számos mítosz kering a felkapott fogalmakról, ám ha valami túl egyszerűnek tűnik, joggal gyanakodhatunk. Sok a féligazságokon alapuló cikk, poszt és videó, amik alapján tévesen diagnosztizálhatjuk magunkat, rosszabb esetben másokat is. De mik a leggyakoribb tévhitek és milyen forrásból érdemes tájékozódni?

„Csak tanulhatok abból, ha megkérdezem a közönségem véleményét” Interjú a Példakép díjas Kadarkai Endrével

Riporternek tartja magát elsősorban, de vállalja azt is, hogy influenszer – különösen így, hogy Példakép díjat nyert influenszer / mikrofonember kategóriában.

Sokaknál nem működik a Facebook!

Kedd délután váratlanul sokakat kiléptetett a Facebook és a Messenger is.

1/131