Interjúk 2. oldal

„Az önbizalmam nem a sikerből, hanem az elvégzett munkából fakad”

„Az önbizalmam nem a sikerből, hanem az elvégzett munkából fakad”

Változó, hogy ki miben méri a sikert. Gangel Péter mértékegysége a bizalom. Ennek a sajátos mérőszámnak köszönheti, hogy meg tudott valósítani olyan tervet, amit a piacon addig senki. A Bizalmi Kör alapítójának és ügyvezetőjének van még egy nagyon fontos tudás a tarsolyában: egy olyan célorientált embernek, mint amilyen ő, az a legjobb lehetőség arra, hogy jól teljesítsen, ha nem másokkal, hanem a maga dolgával foglalkozik.
Töretlen a tévés piac iránti kereslet

Töretlen a tévés piac iránti kereslet

A Magyar Reklámszövetség friss adatai azt mutatják, a tévéhirdetésekre fordított reklámköltések 9 százalékkal nőttek a tavalyi évben. Mindezt úgy, hogy sok év stagnálás után jelentős, az infláció értékéhez vethető áremelés volt a piacon. Ennek kapcsán Demeter Zsófiával, az RTL Saleshouse hirdetésértékesítési igazgatójával beszélgettünk.
„Soha nem gondoltam, hogy én valaha ecsettel fogok festeni” – interjú Császár Előddel

„Soha nem gondoltam, hogy én valaha ecsettel fogok festeni” – interjú Császár Előddel

Császár Előd a mesterséges intelligencia segítségével bontakoztatta ki festészetét, mostanra pedig már egészen máshogy vezeti kezét a mesterséges intelligencia. Előd ma már maga festi ikonikussá vált cicáit egy saját maga által kifejlesztett technikával. Alkotó fantáziája pedig fékezhetetlen, kollázsanimációs filmsorozatot készít, és hamarosan Amerikában is megismerhetik képzőművészként.
“Ha nem kapom meg azt a megjegyzést, hogy majd, ha a bankszektorban bizonyítok, most nem tartanék itt, ahol”

“Ha nem kapom meg azt a megjegyzést, hogy majd, ha a bankszektorban bizonyítok, most nem tartanék itt, ahol”

Nem az a típus, aki megijedne a kihívásoktól: 29 évesen már marketingvezető volt a Netpincérnél, és amikor tavaly az Erste Bankhoz került, sokan rácsodálkoztak, hogy egy jóval szabályozottabbnak, merevebbnek gondolt szektorban, még mindig nagyon fiatalon bíztak rá vezetői feladatokat. Az eredmények azt igazolják, hogy abszolút a helyén van. A friss Példakép díjas Blaumann Debórával, az Erste Bank marketing és PR vezetőjével többek között arról is beszélgettünk, hogy miért Ed Sheeran az egyik példaképe, vagy hogy hogyan éri el marketingesként, hogy ne csökkentsék, hanem növeljék a rendelkezésére álló keretet.
A médiamérést nem az AI, hanem az okosan értelmezett adatok teszik hatékonyabbá

A médiamérést nem az AI, hanem az okosan értelmezett adatok teszik hatékonyabbá

Úgy költenek a globális tech platformok rendszerieben óriási összegeket a hirdetők, hogy független forrásból le sem ellenőrzik, hogy tényleg az ígért célcsoportnak jelentek-e meg a hirdetések – mutatott rá a digitális hirdetési piac egyik anomáliájára Ambruszter Géza, a Gemius Hungary cégvezetője.
Marketing a polikrízis korában - Podcastajánló

Marketing a polikrízis korában - Podcastajánló

”Mit jelent a marketing mostanság, a polikrízis korában? Milyen válaszokat ad a kor kihívásaira egy tapasztalt marketinges? Ezekre a kérdésekre és sok másra is választ kapunk a soron lévő podcastben, amelyben Lengyel Zoltánnal beszélgetek.
„Az oktatás az egyik legfontosabb eszközünk a jövő generációinak támogatásában”

„Az oktatás az egyik legfontosabb eszközünk a jövő generációinak támogatásában”

Mindenkinek akad az életében olyan helyzet, amikor meggyűlik a baja a matematikával, bosszús pillanatokat okozva. Az iskolapadban ezek az érzések hatványozottan érvényesülnek, főleg egy feszültséggel teli időszakban a gimnáziumi felvételi vagy az érettségi előtt. Vannak azonban olyan módszerek, amelyekkel megkönnyíthető, sőt akár meg is szerettethető a diákokkal a “matekos mumus”. Gódor Zolával, a Rapid Matek egyik alapítójával beszélgettem.
„A reklámszakma – néhány kivételtől eltekintve – nem az örökkévaló alkotásokról szól” Interjú Balásy Gyulával, a Lounge Group vezetőjével

„A reklámszakma – néhány kivételtől eltekintve – nem az örökkévaló alkotásokról szól” Interjú Balásy Gyulával, a Lounge Group vezetőjével

Nem a befolyásosságával vagy a vagyonával szeretne nyomot hagyni maga után, és nem komfortos számára, ha reflektorfénybe kerül – most úgy érezte azonban, hogy eljött az ideje, hogy kivételt tegyen. Balásy Gyulával, a Lounge Group tulajdonosával és vezetőjével beszélgettünk.
Ne félj! A mesterséges intelligencia jólléte csak rajtad múlik! Podcast-ajánló!

Ne félj! A mesterséges intelligencia jólléte csak rajtad múlik! Podcast-ajánló!

Ezúttal Rab Árpáddal beszélgetek. Számos kutatási témája közül ma a mesterséges intelligencia témakörében faggatódzom. Őszinte tükröt tart majd válaszaival elénk megszokott, lebilincselő stílusában, olyan témakörökben mint.
Interjú egy Z generációs példaképpel, aki mert nagyot álmodni

Interjú egy Z generációs példaképpel, aki mert nagyot álmodni

A 16 éves Nyikonyuk Balázs egyik pillanatról a másikra lett az ország kedvenc horgolója, amikor céltudatos és magabiztos kiállásával 2 millió forint befektetést sikerült szereznie a Cápák között műsorban a HorgoBOX termékhez. Vajon mi motivál egy középiskolás fiút arra, hogy efféle kézműves vállalkozásba kezdjen a screenen nevelkedett nemzedék korában? Hogyan használja ki social media lehetőségét a célközönsége eléréséhez, és milyen szempontokat tart fontosnak a marketingben?
2/110