Interjúk 1. oldal

Mit tanulhatnak a magyar vállalatok a Google-től?

Mit tanulhatnak a magyar vállalatok a Google-től?

Kiss T. Anna tanácsadóként nem csak a vállalatvezetők personal branding fejlesztésén dolgozik, hanem ismeri a hazai vállalatok kihívásait is.
A piros lámpánál nem tudod megtervezni az életed

A piros lámpánál nem tudod megtervezni az életed

A tervezés kíméletlenül őszinte szembenézést igényel, ezért sokan csak hánykolódnak a hullámokon azok meglovagolása helyett - interjú Iglódi Csabával.
″Ágyneműdet kimoshatod, de engem belőle soha″

″Ágyneműdet kimoshatod, de engem belőle soha″

Nem csak a rövid, de az értékes tartalom is egyre fontosabb. Haász Jánossal, az Index főszerkesztő-helyettesével beszélgettünk.
A vállalati kommunikációnak is fel kell készülnie a digitalizációra!

A vállalati kommunikációnak is fel kell készülnie a digitalizációra!

Legalább annyira szervezeti és humán kihívás a digitalizáció a vállalatok életében, mint technológiai - véli Dintsér Andrea, a YourStory.hu alapítója.
A webáruházakank már jóval előrébb kellene járni a perszonalizációban

A webáruházakank már jóval előrébb kellene járni a perszonalizációban

Az e-kereskedelem folyamatosan változik, és a hazai cégek nem csak egymással, de a globális szereplőkkel is versenyben állnak.
Az Atmedia jó évet zárt - az online kereskedők tovább pörgetik a tévés hirdetési piacot

Az Atmedia jó évet zárt - az online kereskedők tovább pörgetik a tévés hirdetési piacot

Interjú Guttengéber Csabával és Lengyel Andrással.
Erős márka nélkül platformokra szorulhatnak az e-kereskedők

Erős márka nélkül platformokra szorulhatnak az e-kereskedők

Barcsay Erikkel, az idén 20 éves BIG FISH ügyvezetőjével a hazai e-kereskedelem kihívásairól és lehetőségeiről beszélgettünk.
A Youtube csatorna tabu témánál is garantálja a sikert

A Youtube csatorna tabu témánál is garantálja a sikert

Cserháti-Herold Janka bebizonyította, hogy egy kis elszántsággal, pontos tervvel és egy jó Youtube csatornával bármilyen témát népszerűvé tehetünk.
Az okosan használt programmatic soha nem látott lehetőségekkel kecsegtet

Az okosan használt programmatic soha nem látott lehetőségekkel kecsegtet

A terület fejlődésének alapfeltétele ennek a nagyon bonyolult ökoszisztémának a megértése ügynökségi- és ügyfél oldalon is. Interjú Ács Tamással.
Miért van erősebb hatása a negatív pletykának?

Miért van erősebb hatása a negatív pletykának?

Szvetelszky Zsuzsanna szociálpszichológus-pletykakutató arról is beszélt lapunknak, hogy egy vállalat életében a pletyka milyen szerepet tölt be.
1/56