Interjúk 1. oldal

Ábel Anita: Volt olyan pillanat, amikor abba akartam hagyni

Ábel Anita: Volt olyan pillanat, amikor abba akartam hagyni

Az önazonosság megőrzése kulcsfontosságú számomra - vallja Ábel Anita. ″Éppen olyan vagyok, mint bárki más az utcán, csak a történeteink mások″ - fogalmazott a népszerű színész-műsorvezető a Digital Hungary-nak adott interjújában.
A márkázás még nem hoz reputációt – Hogyan tud egy márka beépülni a mindennapjainkba

A márkázás még nem hoz reputációt – Hogyan tud egy márka beépülni a mindennapjainkba

Meg kell tanulni sokkal jobban értékelni a márkákat, és a kommunikáció lehetőleg minden területén figyelembe kell venni a reputáció fejlesztésének aspektusait is Szabó Béla, a Magyar Telekom csoport kommunikációs igazgatója szerint.
Egy botrányos celeb mindent tönkretehet

Egy botrányos celeb mindent tönkretehet

A vásárlókat az érzelmeiken keresztül lehet igazán megfogni, ehhez viszont arra is szükség van, hogy nagyon pontos ismereteink legyenek arról, hogy mi izgatja őket és mire van szükségük - állítja Kanyó Roland. A dm Kft. marketing és PR menedzsere beszélt arról is, hogy miért nem dolgoznak influencer-ekkel, ellemben miért szánnak egyre komolyabb szerepet a bloggereknek.
Amit csak tudni akarsz az észt e-állampolgárságról

Amit csak tudni akarsz az észt e-állampolgárságról

Az észt e-állampolgársági program vezetőjével, a 29 éves Kaspar Korjusszal arról beszélgettünk, hogy kiknek és miért éri meg a virtuális identitás beszerzése. Az észt tapasztalatok már más országokat is változásokra ösztönöztek. A balti országban az állam digitalizálásának már a következő lépcsőjén dolgoznak.
Bitcoin: mi lesz ebből!?

Bitcoin: mi lesz ebből!?

A blockchain technológia s az ezt használó kriptopénzek az internethez hasonló mértékű, pozitív változásokat fognak hozni – véli a Coinbroker.hu alapítója. Pataki Gábor szerint a semleges, olcsó, egyszerűen és gyorsan használható digitális valutáknak már 260 ezer netes elfogadóhelye van és három ország elöl is jár támogatásukban.
Digitális jólét minden téren – interjú Deutsch Tamással

Digitális jólét minden téren – interjú Deutsch Tamással

Magyarország jelenleg a világ harmadik legjobb minőségű 4G mobilhálózatával rendelkezik, így jó helyzetből indul a következő generációs, 5G hálózatok nemzetközi versenyében – mondta el a Digitalhungary.hu-nak Deutsch Tamás a Digitális Jólét Program megvalósításáért felelős miniszterelnöki biztos.
Pelenka, állateledel és szekrénysor is a webről!

Pelenka, állateledel és szekrénysor is a webről!

A szintén a Steinhoff csoportba tartozó Kika online bútoráruháza is az Extreme Digital támogatásával újul meg. A régióban már erősek, de a nyugat-európai országok piacára való belépés keményebb dió – mondja Várkonyi Balázs, az Extreme Digital Zrt. ügyvezetője és társalapítója.
Nem tukmálnak, vásárlási adatot elemeznek

Nem tukmálnak, vásárlási adatot elemeznek

Vége lehet a zavaró remarketingnek, amikor azt akarják ránk tukmálni, amit már megvettünk – állítja Bíró Tamás, a Barion online fizetési szolgáltató társ-alapítója, marketing igazgató. Mi a megoldás? Az Internet Hungary konferencián, illetve ebből az interjúból kiderül. De most szó lesz a Bitcoinról is.
Vége lehet a márkádnak, ha jön a háborgó felhasználó!

Vége lehet a márkádnak, ha jön a háborgó felhasználó!

Nem csak a mindenben hibát kereső trollok, de akár a többé-kevésbé jogosan felháborodó felhasználók is villámgyorsan tönkretehetik a fáradságos munkával és hatalmas költséggel felépített, szerethető márkáinkat. A közösségi médiában borotvaélen táncol a legtöbb márkaépítő szakember – véli Joanelli Tamás social media szakértő, a Be Social ügyvezető igazgatója.
Trunk Tomi: John Lennonnal értek egyet

Trunk Tomi: John Lennonnal értek egyet

Egyik nagyszülője suszter, a másik nyelvész volt. Trunk Tomi, blogger nevén Dablty, pedig 14 évesen véleményvezér, ha cipőmárkákról van szó. Három nyelven ad elő új generációs márkák brandépítéséről, végzett DJ, és a legnagyobb sí reménységek között tartják számon. Könyvét az idei Internet Hungary-n mutatja be.
1/31