Több százmillió felhasználót érhet el a magyar Cellum

Több százmillió felhasználót érhet el a magyar Cellum
Stratégiai együttműködésre lépett a közösségi oldalakon és üzenetküldő szolgáltatásokon keresztüli fizetési megoldásokat fejlesztő, szingapúri fastacash és Európa egyik vezető mobiltárca-szolgáltatójának számító Cellum.
A megállapodás keretében a két cég megosztja egymással technológiai képességeit és partnerhálózatát, ami újabb lökést ad globális terjeszkedésüknek. A fastacash integrálja a Cellum kiemelkedően biztonságos mobiltárca-megoldását, valamint mobiltranzakciós és kártyatárolási technológiáját, a Cellum pedig felhasználja a fastacash közösségi médián keresztüli fizetési képességeit, valamint kiemelkedő kompetenciáit a felhasználói élmény (UX) és felhasználói felületek (UI) tervezése terén.
A Cellum pénzintézeteknek, távközlési szolgáltatóknak és kereskedőknek kínál biztonságos mobilfizetési megoldásokat. A fastacash segítségével most kiterjeszti ezeket a közösségi oldalakra és üzenetküldő alkalmazásokra, aminek köszönhetően a felhasználók a jövőben a már jól megszokott, kedvenc appjaikból fizethetnek kényelmesen, gyorsan és biztonságosan.
A fastacash a közösségi hálókon és üzenetküldő alkalmazásokon keresztüli tranzakciók terén piacvezető vállalat. Megoldásai között mind a felhasználók egymás közti (peer-to-peer) pénzküldési lehetősége, mind a kereskedőkkel történő (Person-to-Merchant) fizetés megtalálható. Ez a kínálat mostantól kibővül a Cellum PCI DSS megfelelőségű, márkázható mobiltárcájával.
Négy kontinens meghódítása jöhet
Az együttműködésnek köszönhetően a két cég közösen négy kontinensen – Ázsiában, Ausztráliában, Európában és Észak-Amerikában – több ezer kereskedőt és több százmillió felhasználót érhet el, akik összesen 24 közösségi hálón – köztük a Facebook Messengeren, Twitteren, WeChaten és WhatsAppon – keresztül használhatják majd a szolgáltatást. Továbbá a Cellum hálózatát felhasználva a fastacash elindíthatja az új, Request-To-Pay nevű megoldását, amelynek segítségével a felhasználók a közösségi hálókon keresztül, közösen is vásárolhatnak, bevonva egymást – családtagokat, barátokat, ismerősöket- az online és offline tranzakciókba, elektronikus ajándékozásba. Ezáltal azok is hozzáférhetnek az elektronikus fizetési lehetőséghez, akik nem rendelkeznek bankszámlával vagy egyéb pénzküldési lehetőséggel - így válik az együtt lebonyolított tranzakció igazi közösségi élménnyé.
A fastacash elnök-vezérigazgatója, Vince Tallent elmondta: „A világ népességének fele használ valamilyen közösségi oldalt, illetve üzenetküldő szolgáltatást – közülük egyre többen küldenek pénzt ezeken a csatornákon keresztül, megváltoztatva a fizetés hagyományos módját. A Cellum segítségével megerősíthetjük a szolgáltatási képességeinket, szélesebb, teljesebb körű közösségi kereskedelmi megoldásokat kínálva a partnereink számára. Ez új lehetőséget ad mindkét cégnek az erőteljesebb növekedésre, így még kedvezőbb helyzetbe kerülünk a többmilliárd dolláros mobilfizetési piacért folytatott versenyben.”
A Cellum elnök-vezérigazgatója, Dr. Kóka János szerint: „Innovatív és biztonságos megoldásainkat a fastacash kiemelkedő tapasztalatával és képességeivel ötvözve új, még átfogóbb megoldásokat kínálhatunk üzleti partnereinknek. Hatalmas lehetőség van ebben az együttműködésben, tökéletesebb, mobilra optimalizált megoldásokat építünk, amelyek alapvetően változtatják meg azt, ahogy emberek és vállalkozások tranzakciókat bonyolítanak. A felhasználók preferenciái egyre inkább a közösségi médián keresztüli értékcsere irányába változnak, mi pedig lehetőséget teremtünk partnereink számára, hogy e változásnak még a korai szakaszában beszálljanak.”
A Forrester kutatóintézet becslése szerint 2016 végére világszerte 4,8 milliárd ember fog mobileszközöket használni, ennek 46 százaléka lesz okostelefon. Az IDC előrejelzése alapján a mobiltranzakciók értéke a 2015-ös kicsivel kevesebb, mint 500 millió USD-ről 2017-re 1 billió dollárra fog ugrani, ami 124 százalékos növekedést jelent.