Sakkozni fogunk az idei Média Hungary-n

Sakkozni fogunk az idei Média Hungary-n
Idén májusban huszonkettedik alkalommal rendezik meg a Média Hungary konferenciát, amelyen a reklám, a kommunikáció, és a kereskedelem képviselői gyakorlatias, a hétköznapi munkában alkalmazható ötleteket és fejlesztéseket mutatnak be a stratégia-alkotás szempontjából. A magyar médiapiac meghatározó rendezvényén többek között szó lesz a televíziózást érintő változásokról, a közösségi médiáról, a sajtóról, a pr szakmáról és dataklizma fontosságáról is.

 

Május 9-10-én a Balaton partján, Siófokon rendezik meg a 22. Média Hungary konferenciát. A két napos konferencia során öt teremben, több mint kétszáz hazai és külföldi előadótól hallhatunk majd előadásokat a médiatípusok stratégia-építésének szintjeiről ahová a szervezők 2400 résztvevőt várnak.

Az idei konferencia jelmondata a „Tudsz már sakkozni?” lesz, amely azt tükrözi, hogy csakúgy, mint a sakkban, a média iparágában is fontos a stratégia kialakítása, hogy ne csak a lépéseket ismerjük, hanem értsük meg annak célját is. „Az idei Média Hungary konferencia célja, hogy körbejárja és bemutassa a különböző médiumok és médiatípusok stratégia-alkotási szintjeit, mindezt úgy, hogy a hétköznapi munkában alkalmazható tudást adjon, kiemelt figyelmet fordítva a szurkolói élményhez kötődő témákra” – mondta Csermely Ákos, a konferencia főszervezője.

Idén összesen tíz különböző témában hallhatunk majd előadásokat a magyar médiapiac meghatározó rendezvényén. Az első napon 9 órától egészen este 8 óráig, míg a második napon 5 óráig. A konferencia első napján a reklám, a televíziózás, az érzelemmarketing, a pr és a sajtó témák lesznek terítéken. A reklám témában arról lesz szó, hogy milyen változásokkal kell szembenéznie a reklámkészítéssel foglalkozó szakembereknek, merre halad ez a műfaj, és a jövőben milyen eszközöket érdemes beépíteni a stratégiába.

Az érzelemmarketing előadásokból megtudhatjuk, hogyan tudnak mindenkit érzelmileg befolyásolni a különböző médiumok és mi az, ami mindenkire hat? A televíziózás témából kiderül, hogy milyen összefüggések vannak a televíziózás és az online videó-fogyasztás között, illetve szó lesz még a dübörgő e-sport iparágról, és a multiscreen médiafogyasztásról is.

A sajtó témában előadásokat hallhatunk a tartalommarketingről, az online videó-fogyasztásról, a rövidülő tartalmakról és arról, hogy kire lehet leginkább hatással a digitalizáció. A pr-tartalom előadásokból kiderül, hogy merre tart a pr szakma, hogyan tud és kell reagálnia a változásokra, de szó lesz az álhírek hatásáról és a Facebook – Instagram Live közvetítésekről is.

A konferencia második napja a közösségi médiáról, a dataklizmáról, a stratégiáról, az online videókról és a kreativitásról fog szólni. A közösségi média témában szó lesz az élő tartalomgyártásról, a Facebook újításairól, és többek között az influencer-marketing erejéről is. A dataklizma témaköre az adatok, adatokra épülő döntéshozatal és tervezés fontosságát járja körbe, ahol többek között szó lesz a programmatic növekedésről és a hiperlokális célzásról is.

A stratégiából kiderül, hogy az egyes média- és médiumfajták milyen piaci-stratégia mentén próbálják sikerre vinni a vállalkozásukat és nyújtanak élményt a fogyasztóiknak. Az online videó előadásokban a különböző online videó formátumok hatékonyságáról, a virtuális valóság erejéről és többek között az egyes generációkra jellemző videófogyasztási szokásokról lesz szó. A kreativitás fontos része a stratégiának, ezért ez a témakör azt boncolgatja, hogyan jelenik meg a kreativitás a stratégiában és a stratégia-alkotás folyamatában a médiumok szempontjából.

A részletes program elérhető a konferencia honlapján.

 

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!