Nem használjuk üzleti célra a Pinterestet

Nem használjuk üzleti célra a Pinterestet
Egyáltalán nem használjuk üzletileg ki a világ legjobb átkattintási rátájával rendelkező oldalt, annak ellenére, hogy kiválóan alkalmas promócióra. A magyar felhasználók jelenléte, amúgy is minimális.

A tavalyi év nagy felfedezettje a Pinterest. Egyre több felhasználója próbál valamiféle hasznot húzni a képgyüjtögető oldal kiváló átkattintási arányából. Vannak akik a blogjukra irányítanak forgalmat, mások valamilyen médiatermékre vezetik a képeikre kattintó felhasználót.

Magyarországon még nem használják sokan, s ezek közül is elenyésző az üzleti, céges célú felhasználó. Egész más a helyzet a tengerentúlon. Amerikában viszonylag könnyű direkt konverziót is elérni, hiszen az Etsy.com, vagy más közösségi piactér esetében könnyedén kaphat akár közvetlen linket is egy termék az oldalon elhelyezett kép segítségével. A megosztások pedig kiválóan működnek egy olyan közösségben, amely kifejezetten képgyüjtögetésre koncentrál.


Az úgy tűnik az internet felhasználók megszokásaiból ered, hogy a felkínált képekre könnyedén rákattintunk, talán azért, hogy jobban megnézzük. Ez a szokásunk a Pinterest esetében egyértelműen kiváló lehetőséget ad értékes tartalmaink, vagy értékesítésre kínált termékeink egyetlen kattintással való elérésére.

A Pinterest annak ellenére, hogy kedetben a nők uralták nem egy női oldal, ma már nagyjából ugyanannyi férfi használja, mint nő. A mintegy mintegy 3 éve alapított oldal ma mintegy 48 millió felhasználót szolgál ki, úgy hogy összesen 80+ alkalmazottat kell eltartania. Becslések szerint 2 milliárd dolláros értékét erősíti, hogy az átlagos felhasználó 14,2 percet tölt az oldalon. Adataink forrása: http://expandedramblings.com/index.php/pinterest-stats/