Milyen okosórát szeretnének a felhasználók?

Milyen okosórát szeretnének a felhasználók?
A múlt héten az Apple bemutatta az okosóráját és fejest ugrott a hordható eszközök világába. Ezzel rajongók millióinak figyelmét irányította az okosórák piaca felé, de milyen eszközt kellene gyártani ahhoz, hogy tényleg a felhasználók igényeit elégítsék ki?

A GfK 2014 augusztusában végzett  felmérése szerint Dél-Koreában, az Egyesült Királyságban, Németországban és az USA-ban az okosórák vásárlásakor a legfontosabb szempont a termék ára. Ezzel szemben Kínában a pontosság volt a legfőbb szempont és az ár be sem került az első három szempont közé.

A funkcionalitás szintén lényeges volt az Egyesült Királyságban, Németországban és az USA-ban, ugyanakkor a dél-koreaiak a könnyen kezelhetőséget részesítik előnyben.

Az eszköz használata során mindegyik ország felhasználói úgy nyilatkoztak, hogy az aktivitás mérés az elsődleges szempont az eszköz kiválasztásakor. Az USA-ban, Németországban,  és  az Egyesült Királyságban a második legfontosabb kritérium az volt, hogy mutassa az időt, míg a kínaiak és a dél-koreaiak a hívásfogadást részesítették előnyben. A navigáció szerezte meg a harmadik helyet a Kínában és az Egyesült Királyságban, míg az USA-ban és Dél –Koreában ugyanezen a helyen az egyszerű alkalmazások szerepelnek.

A Cowen and Company ebben a hónapban kiadott előrejelzése szerint a hordható okoseszközök, beleértve az órákat, szemüvegeket és ékszereket is, eladása nagy arányban fog növekedni  az elkövetkezendő években.  Ez a növekedés az okos órák esetén a 60 százalékot is elérheti.