Miért a nők a közösségi média motorjai?

Miért a nők a közösségi média motorjai?
Egy nappal a nőnap előtt aktuális téma, miért is a nők drive-olják a közösségi médiát. Nem akarunk sztereotípiákba esni ezért megmutatjuk miért.

Izgalmas kérdés, hogy miként is jutottunk el - szerintem végre - a kockafelhasználótól, az általános intenetfelhasználóig. Miként kezdtük el mindennapi eszközként használni azokat a lehetőségeket, amelyek korábban keveseknek jelentették a kommunikáció határtalanságát.

A válasz tulajdonképpen egyszerű, megtanultuk, hogy az internet az műfaj, ami nem behatárol, hanem lehetőségeket teremt. A mindennapjainkba engedtük a különböző alkalmazásokat, közvetítjük a körülöttünk történő eseményeket. Átláthatóvá és érthetővé tehetünk vele történéseket, vagy felhívhatjuk a figyelmet akár történelmileg is fontos eseményekre.

Mindezt ma már tesszük úgy, hogy ez természetes lehetőségként vetődik fel. Közvetítjük a világot mások felé, megszólítunk embereket akár a világ másik felén. Természetesen kezdtük el használni a világhálót baráti és családi kapcsolataink ápolására. Tanulunk és megvitatunk dolgokat a közösségi csatornákon.

Ott kell lenni ebben a változásban mindenkinek, ebből nem lehet kimaradni. Megosztunk, kommunikálunk, segítünk a neten. Mindenki talál olyat, amellyel képes bekapcsolódni ebbe a nagy nyitott könyvbe, amely történeteit egy ideje már együtt írjuk.