Mesterséges intelligenciával toboroznak fiatalokat

Mesterséges intelligenciával toboroznak fiatalokat
A mesterséges intelligenciát és az emberi interakciót ötvöző új kommunikációs megoldást, úgynevezett chatbotot vet be a MOL-csoport, hogy a fiatal felhasználók hasznos információkat kaphassanak a vállalat toborzó programjáról, a GROWWW-ról.

Az olajcég azért döntött a chatbot mellett, mert így a fiatalokat természetes környezetükben, a Facebook Messengeren szólíthatja meg.

Több mint 1,86 milliárdan lépnek be Facebook fiókjukba legalább havonta egyszer és 900 millióan használják a Messengert ugyanilyen gyakorisággal világszerte. Ezek a hatalmas számok arra késztetik a cégeket, hogy minél gyorsabb és hatékonyabb módszereket dolgozzanak ki a célcsoportjaik elérésére.

A chatbot olyan új eszköz, amelynek üzenetet lehet küldeni és az üzenetnek megfelelően válaszol. A botok alapvetően a mesterséges intelligenciát ötvözik az emberi interakcióval.
A MOL-csoport nemzetközi programjának célja, hogy a vállalat a legtehetségesebb frissdiplomásokat és fiatal szakembereket alkalmazhassa a különböző területeken. Mivel ennek a körnek az elsődleges kommunikációs eszköze a Facebook Messenger, ezért a chatbot alkalmazásával a cég hatékonyan tud toborozni, és éppen azokat a célcsoportokat éri el, amelyekre leginkább szüksége van.

A GROWWW Messenger botjától a program elemeiről és az egész éves menetrendről kaphatnak hasznos információkat az érdeklődők. Megtekinthetik a program nagyköveteinek bemutatkozását, és a nyitott pozíciókra is rákereshetnek a segítségével.

"Az a feladatunk, hogy készen álljunk a jövő kihívásaira. Innováció nélkül nincs előrelépés, ebben a szellemben végezzük munkánkat nap mint nap. A GROWW program célja, hogy olyan fiatal szakembereket találjunk, akikkel tovább építhetjük a MOL-csoport sikereit. Úgy döntöttünk, hogy a toborzáshoz a célcsoport elérését leginkább biztosító, innovatív módszert választunk" – mondta Zdravka Demeter Bubalo, a MOL-csoport HR igazgatója.