Láttál már ilyen plakátot?

Láttál már ilyen plakátot?
A Budapestet ellepő, elsőre hagyományosnak tűnő citylight plakátokon az Accenture munkatársai szerepelnek nem mindennapi környezetben. A plakátokra irányítva telefonunkat ugyanis előjön a plakát egyedisége: a telefonon életre kelnek a szemeink előtt az Accenture kollégái, Zsófi, Dávid és Reding, akik különböző élettörténeteket mesélnek el, hangeffektekkel megfűszerezve.

 

Az Augmented Reality - magyarul kiterjesztett valóság - egy olyan technika, amely során valós időben manipulálnak egy videoképet egy 3D-s objektum beillesztésével.
A 2016-os évben a VR (Virtual Reality), vagyis a virtuális valóság és az AR (Augmented Reality), jelentős teret hódított magának, amelyet a hirdetési piac is elkezdett felfedezni és a technológiát használni. A piac felfutását támogatja az okostelefonok magas száma is, melyek nagy többsége képes a szükséges minőségű videók lejátszására és kamera is van bennük - vagyis tökéletes terepet biztosítanak az AR-technológia számára.

Most bárki könnyűszerrel szerezhet saját tapasztalatokat is az AR-ben rejlő látványos és forradalmi lehetőségekre, mivel az Accenture a főváros 100 különböző pontjára helyezett ki olyan plakátokat, amelyek AR effektekkel vannak felturbózva. Ez azt jelenti, hogy amennyiben letöltünk egy appot a telefonunkra - hogy ezen keresztül vehessük szemügyre a plakátokat - akkor megnyitás után azok hihetetlen módon kelnek életre a szemünk láttára.

Az interaktív plakátkampány jól illeszkedik az Accenture profiljához, amely a világ 120 országában közel 400 000 munkatársával az innováció ösztönzésére és a munkavégzés feltételeinek javítására törekszik nap mint nap - miközben izgalmas és érdekes projektjeihez folyamatosan keresi az új munkaerőt Magyarországon is.

 

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!