Közel 1300 résztvevő az idei Evolution konferencián

Közel 1300 résztvevő az idei Evolution konferencián
180 téma, 240 előadó és fórumrésztvevő az év első szakmai rendezvényén. Az előző évekhez hasonlóan idén is sikerrel zárult az év első kommunikációs szakmai konferenciája, az Evolution. A kétnapos rendezvényen közel 1300 vendég vett részt, akik megközelítőleg 180 témában hallhattak előadásokat több mint 240 előadótól.

Az Evolution konferenciát a szervezők előszeretettel nevezik edukációs workshopnak, ahol a magyar piac sajátosságaira fókuszáló esettanulmányok és gyakorlati példák révén igyekeznek megismertetni a digitális média és marketing szakmai és piaci területeit. Ezt az ígéretüket az idén is beváltották, ugyanis számos magyar piac-specifikus bejelentés és gyakorlati példa volt terítéken.

„A résztvevői és az előadói visszajelzések alapján az idei Evolution-ön is sikerült értéket adnunk. Ez az év egy elválasztó év volt, ugyanis a tavalyihoz képest nagyobb volt az érdeklődés a rendezvény iránt, és ezzel a közel 1300-as résztvevőszámmal méltó testvére lett a Média Hungary, Internet Hungary és Digital Hungary konferenciáknak” – mondta Csermely Ákos, a konferencia tulajdonosa.

Idén rendezték meg ötödik alkalommal az Evolution konferenciát, amelyen a hagyományokhoz híven a Magyar Reklámszövetség és társszervezetei bemutatták az előző évi reklámtortát. Az idei bejelentés csonkára sikeredett, ugyanis a televíziós számok még nem álltak a szövetség rendelkezésére. Ugyanakkor az elérhető adatokból kiderült, hogy a 2015-ös Reklámtortához képest (142,7 milliárd Ft) a 2016-os Reklámtorta (160,06 milliárd Ft) 12,11 %-os növekedése biztató képet fest a reklámpiacról. A rendezvényt Deutsch Tamás, kormánybiztos nyitotta meg, aki bejelentette, hogy az internethasználat áfája 5 százalékra csökken 2018. január elsejétől a Digitális Jólét Program (DJP) 2017-2018-as programnak köszönhetően.
A konferencia két napja során az érdeklődők kilenc különböző szekcióval találkozhattak, amelyek nagymértékben lefedték a mai kommunikációs szakma legégetőbb területeit. Terítéken volt a közösségi média, a programmatic, az online videó, a kreativizmus, a digitális jóléti program, a hr, a kereskedelem, a keresőmarketing és a nativ & neuromarketing kapcsolata is.

A szervezők már készülnek a következő nagy konferenciára, ugyanis május 9-10-én érkezik a Média Hungary Siófokon, amely a „Tudsz már sakkozni?” címet kapta.  A szervezők a médiatípusok szemszögéből a stratégia-építés szintjeit fogják körbejárni, és a szokásokhoz híven fergeteges bulival is készülnek. „Az Evolution-ön felvonultatott témák közül a kreativitás fog visszaköszönni, amely egyfajta felvezetése volt a Média Hungary egyik témájának. Ugyanis a kreativitás fontos része a stratégiának, ezért Siófokon a különböző média-típusok oldaláról is végig járjuk azt, hogyan jelenik meg a kreativitás a stratégiában és a stratégia-alkotás folyamatában” – mondta Csermely Ákos.