Kétszeresére nőtt az okostelefon-tulajdonosok száma

Kétszeresére nőtt az okostelefon-tulajdonosok száma
2012 óta világszerte kétszeresére nőtt az okostelefon-tulajdonosok száma - derült ki a Google legújabb felméréséből. A Google által megbízott, Kantar TNS nevű piackutató cég az elmúlt öt évben fogyasztók százezreit kérdezte meg világszerte média- és internetfogyasztási szokásaikról.

·         2012-ben átlagosan háromból egy fogyasztónak volt okostelefonja, négy évvel később ez az arány már több mint 70 százalékos volt.
·         Ma Magyarországon az emberek 61 százaléka használ okostelefont, amely a 2012-es, 22 százalékos adatokhoz képest, közel 177 százalékos növekedést jelent.
·         Globálisan az okostelefont használók egyharmada már gyakrabban használja az internetet telefonjáról mint számítógépről vagy tabletről. Magyarországon ez az arány 52 százalékos.

A 25 év alatti magyar fiatalok:
·         Mintegy 93 százaléka rendelkezik okostelefonnal
·         75 százalékuk rendszeresen használ valamilyen keresőprogramot okostelefonján
·         76 százalékuk tájékozódik termékekről online
·         67 százaléka néz videókat online legalább egy héten egyszer
·         Egyre több hétköznapi feladatra használja okostelefonját: mintegy 69 százalékuk kizárólag okostelefonjáról olvassa le az időt és 71 százalékuk használja azt ébresztőóraként.
·         2012-ben átlagosan háromból egy fogyasztónak volt okostelefonja, négy évvel később ez az arány már több mint 70 százalékos volt.
·         Ma Magyarországon az emberek 61 százaléka használ okostelefont, amely a 2012-es, 22 százalékos adatokhoz képest, közel 177 százalékos növekedést jelent.  
·         Globálisan az okostelefont használók egyharmada már gyakrabban használja az internetet telefonjáról mint számítógépről vagy tabletről. Magyarországon ez az arány 52 százalékos.

A 25 év alatti magyar fiatalok:
·         Mintegy 93 százaléka rendelkezik okostelefonnal
·         75 százalékuk rendszeresen használ valamilyen keresőprogramot okostelefonján
·         76 százalékuk tájékozódik termékekről online
·         67 százaléka néz videókat online legalább egy héten egyszer
·         Egyre több hétköznapi feladatra használja okostelefonját: mintegy 69 százalékuk kizárólag okostelefonjáról olvassa le az időt és 71 százalékuk használja azt ébresztőóraként.