Google Glass: Don´t be a Glasshole

Google Glass: Don´t be a Glasshole
A Google is beszállt a vicces videógyártásba, miután egyre több reklám használja a Google Glassban rejlő kreatív ″lehetőségeket″.

Nehéz lenne lefordítani szalonképesen a Google reklám szlogenjét. Maradjunk az okostojásnál, amivel a cég azt szeretné üzenni, hogy a szuper szemüvegét ne használjuk trollkodásra. Több mint 1,3 millióan nézték már meg azt a videót, amelyben egy Google Glass felhasználó nem éppen a rendeltetésének megfelelően használja az okos szemüveget.

Ezen a kis önkritikán is túlmutat a FirstBank reklámja, amely egy teljes család kalandjait mutatja be. A "Térj vissza a válóságba" szintén arra hívja fel a figyelmet, hogy a Google Glass jelenleg még igencsak életidegen működést képes felmutatni.

Persze ennek ellentmondani látszik, hogy mindenki a Google Glassról beszél, fejleszt rá vadul és az amerikai partykon, sőt az európai startup versenyeket egyre több, fura szemüveges arcot láthatunk. Az internet népe annak ellenére, hogy nagyokat mulat az új hóborton szívesen készít selfie-t magáról, ha egy Google Glass kerül a keze ügyébe.

Kiváló válogatást készített a paródiákból a DashBurst.