Erős márka segíti a hazai divatipart

Erős márka segíti a hazai divatipart
A Faludi G márka hivatalos meghívást kapott a gazdasági és kulturális jelentőséggel bíró, KL Alta Moda nevű high fashion eseményre Kuala Lumpurba, ahol egyedüli magyar márkaként képviseli Magyarországot legújabb, Crystallogenesis kollekciójával.

A részvételt a hazai divattervezők munkáját aktívan segítő pezsgőmárka, a Hungaria támogatja.

A Hungaria pezsgő évek óta elkötelezett híve a magyar divatnak és célja, hogy támogassa a feltörekvő hazai tervezőket és divatvállalkozásokat. A márka elkötelezetten hisz abban, hogy a magyar divatpiac rengeteg tehetséges tervezőt rejt, akiknek friss ötleteit, jellegzetes munkáit érdemes megismertetni a szélesebb közönséggel is. E törekvése most mérföldkőhöz érkezett: a pezsgőmárka ezúttal mint kiemelt támogató járul hozzá a Faludi G ékszermárka külföldi megjelenéséhez.

A KL Alta Moda esemény jelentőségét és szakmai színvonalát jól mutatja, hogy fővédnöke Jimmy Choo, a világ egyik leghíresebb cipőtervezője, a globális divatipar egyik legbefolyásosabb alakja, szervezője pedig Dodi Mohasdi Hj Mohammad, Jimmy Choo menedzsere. A maláj kormány támogatását is élvező rendezvény célja, hogy Malajziát a régió haute couture kereskedelmi központjává tegye. A KL Alta Modán a vezető és feltörekvő tervezők találkozhatnak a maláj felsőosztállyal és az uralkodócsalád tagjaival, illetve a régióból érkező retail szakemberekkel, vezető buyerekkel is. A meghívásos alapú, 2001-től működő rendezvény komoly erőfeszítéseket tesz arra vonatkozóan, hogy Malajziát potenciális divatfővárossá tegye az ASEAN régióban, és az új brandek számára is a következő disztribúciós pont legyen a térség. A KL Alta Moda az évek során egy fontos platformja lett a lokális és külföldi brandeknek, ami hozzájárult az ASEAN régió iparának fellendítéséhez is.

A Faludi Gabriella által 2011-ben alapított Faludi G ékszermárka az év elején jelentkezett egy kifejezetten a luxusfogyasztókat megcélzó kollekcióval, mellyel a februárban lehetősége volt bemutatkozni a London Fashion Weeken. A kreációk azóta megfordultak Spanyolországban, Németországban és Amerikában is, a következő állomás pedig az ázsiai piac lesz. A Faludi G célja, hogy a fenntartható világot építse: a műhelymunka során felhasznált összes alapanyag maradék nélkül visszaépül a kreatív folyamatokba. Az ökoinnovációt célzó törekvések mentén a márka a fenntartható fogyasztás szellemében edukálni is kívánja hazai és külföldi luxusvásárlói körét.

A Faludi G és a Hungaria között egy hosszútávú együttműködés is kilátásban van; véletlen vagy sorsszerű, de a Faludi G 2018-as kollekciójának egyik alapmotívumául a buborékot választotta, mely a Hungária számára is egy meghatározó szimbólum, ezek mentén pedig felmerült a jövőbeli kooperáció lehetősége is.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!



Címkék: Faludi G, divatipar