Digitális Mesterkurzus indul rövidesen az IAB Hungary és a MAKSZ szervezésében

A média- és reklámpiac területén lassan Európa-szerte átveszi a vezető szerepet a digitális világ, az online média, mely a legjobb szakembereket is komoly kihívások elé állítja az egyik napról a másikra felbukkanó új technológiákkal, bonyolult nyelvezetekkel, zavaros folyamatokkal és fénysebességgel változó trendekkel.

A technológia térnyerése a marketing világát is radikálisan átalakította. Egyre nagyobb az igény az olyan online marketinghez értő szakemberek iránt, akik nem egyszerűen csak élnek a digitális eszközök nyújtotta lehetőségekkel, hanem akiknek teljes szemléletmódját áthatják a digitális trendek. Képesek levezényelni webes fejlesztési projekteket, átlátják és mérni tudják az online reklámkampányok hatékonyságát, párbeszédet tudnak kialakítani a fogyasztóval a közösségi médiában.

A november végén induló képzés célja, hogy az elméleti háttér mellett gyakorlati példákon keresztül ismertesse meg a részvevőkkel a digitális marketing új trendjeit és a terület eszköztárának sikeres felhasználási lehetőségeit.

A szakmai szervezetek olyan képzést készítettek elő, melyen gyakorló, elismert szakemberek adják át tudásukat a négy teljes napot felölelő kurzus keretében.

A Digitális Mesterkurzusra várják mindazokat, akik már jelenleg is e területen dolgoznak és azokat is, akiknak céljuk a digitális iparágban történő elhelyezkedés.

Jelentkezés és további információ: http://www.digitalismesterkurzus.hu/