Az iPad játék, ami tényleg oktat

Az iPad játék, ami tényleg oktat
Óriási vita folyik arról, hogy a számítógép, a tabletek valóban fejlesztik-e a gyermekeink képességeit. 3,5 millióan szavaznak a tudományos alapokra. Ennyien töltötték le a Vivity Lab játékát.

Angry Birds mániában van a gyerekem - hangzik az átlagos iPad tulajdonos gyerekes szülő siráma. Nem tudom valóban hasznos-e, hogy a gyerek ennyire rákattant a számítógépre. Tucatnyi kérdés és aggály vetődik fel a szülőkben. Válaszokat mi sem tudunk adni, de úgy tűnik, hogy a Vivity Lab fejlesztői megtalálták azt a megoldást, ami meggyőzi a szülőket, hogy hasznosan töltik idejüket a csemetéik.

A Fit Brain sorozat mintegy 200 tudományosan tervezett játékot kínál a 2 és 7 év közötti korosztálynak úgy, hogy a játékokban elért eredményeket folyamatosan értékeli a szülő számára. A közérthető stílusú játékok örömet okoznak a gyerekeknek és a szülők is bevonódnak a játékba. Persze a közös játéknak is rengeteg előnye mutatkozik a gyerek fejlődése szempontjából.

A kis játékosok gondolkodását megmozgatva bővülnek a koncentrációs képességek, fejlődnek a memória jellegű és problémamegoldó készségek. A fejlesztők ígéretei szerint a sorozatot további részekkel bővítik, mivel az érdeklődés óriási. A játékot már mintegy 3,5 millióan töltötték le, bár az ingyenes kipróbáló verzió néhány perces lehetőséget ad a tesztelésre. 

A játék előfizethető 7 dollárért egy teljes évre, vagy 42 dollárért végtelen használatra. A visszajelzések kiválóak mintegy 65 000 felhasználó értékelte az aplikációt átlagosan 4,5-re.
A játék valódi áttörést hozhat a játékok megítélésben, megjegyezve, hogy nagyon vigyázni kell a gyermekek esetében könnyen kialakuló játékfüggőség tekintetében.