Az LG személyiséget fejlesztett az új telefonjainak

Az LG személyiséget fejlesztett az új telefonjainak
Manapság a mobil telefonos cégek nagy képernyővel, jobb kamerával akarják megnyerni a vásárlókat. Az LG azonban valami teljesen újjal állt elő.

LG olyan vásárlókat célzott meg, akik kicsivel több személyességet szeretnének a telefonjukba. Mindenki ismerünk olyan emberek, akik a autójuknak és mosógépüknek is nevet adnak, ők biztosan imádni fogják az új eszközt.

Az AKA telefonok mindegyikének saját neve és története van. A legfurcsább vonása a telefonnak, hogy mindegyik telefonnak a személyiségéhez illő szeme is van a kijelző tetején.
A vásárlók négyféle személyiség közül választhatnak, Eggy a sárga telefon mindig szerelmes, Wooky a fehér  eszköz slangben beszél, Soul a mély tengerkék(inkább fekete) imádja a zenét  és a sört és Yoyo a rózsaszín pedig a hamburgereket és a colát, állítólag a nevét is a fogyókúrázók rémálmáról a yoyo effektusról kapta. (Lássuk be azéert ez utóbbi kicsit sztereotapre sikerült.) Ha a vásárló megunja egyik vagy másik személyiségét, akkor egyszerűen vásárolhat egy újat a telefonjára.

Az eszköz technikai paraméterei szerint a közép kategóriás készülékek közé tartozik. Nem valószínű, hogy ez az új fejlesztés forradalmasítani fogja a mobiltelefon ipar, de mindképpen szinesíti a mobiltelefon piacot, körülbelül annyira, mint a 1998-ban évek a cserélhető fedőlapú Nokia tette.