A legjobb ügyfélszolgálatok nyomában járt a Gartner

A legjobb ügyfélszolgálatok nyomában járt a Gartner
A kutatócég idén ismét kitüntette a Xeroxot a legfrissebb Magic Quadrant felmérésében.

A Xerox világszerte több mint 170 ügyfélszolgálatot üzemeltet a legnagyobb márkák számára és napi szinten 2,5 millió, a központokba beérkező megkeresést kezel, harminc különböző nyelven a vállalat alkalmazásában álló 52.000 munkatárs. A Xerox számtalan iparágban biztosítja ezt a szolgáltatását kezdve a technológiai vállalatoktól a bankokon keresztül az utazási, oktatási, egészségügyi, illetve kormányzati szektorban tevékenykedő szervezetekig.

„A Xerox-nál arra koncentrálunk, hogy az embereknek minél jobb ügyfélélményt biztosítsunk a digitális, többcsatornás önkiszolgáló és automatizált csatornáink használatával. Ez az egyik legújabb ügyfélszolgálati modell, és ezen a területen vezető szolgáltatónak lenni nagyon izgalmas feladat a számunkra.” – hangsúlyozta Chuck Koskovich, a Xerox globális ügyfélszolgálati vezetője. A Xerox a mostani elismeréssel immár négy egymást követő évben érdemelte ki a Gartnertől a vezető szolgáltató címet az ügyfélkiszolgálást támogató, kiszervezett üzleti folyamatmenedzsment területén.