A Turner megnyitja második gyermekcsatornáját, a Boomerangot

A Turner megnyitja második gyermekcsatornáját, a Boomerangot
A Boomerang a Cartoon Network testvércsatornája, amely nagyszerű rajzfilmeket kínál a Warner Bros., a Hanna-Barbera, az MGM, a Cartoon Network és más kortárs filmforgalmazók gyűjteményeiből.

 

A Turner Broadcasting ma bejelentette, hogy a második legnagyobb, gyermekeknek szóló márkája, a Boomerang, a globális, kizárólag rajzfilmeket sugárzó és az ifjúságot megcélzó csatorna, amely időtlen és kortárs rajzfilmeket tűz műsorra a közös családi időtöltés jegyében, októbertől hirdetési és promóciós lehetőségeket kínál Magyarországon.

A világ legnagyobb animációs film gyűjteményének hatalmas erőforrásaira támaszkodva, amely a Warner Bros., a Hanna-Barbera, a Cartoon Network és az MGM televíziós és színházi rövidfilmjeit, sorozatait és különkiadásait tartalmazza, a Boomerang műsora olyan időtlen kedvenceknek ad otthont, mint a Tom és Jerry, a  Bolondos Dallamok és a Scooby-Doo, egy sor újonnan megvásárolt kortárs sorozattal egyetemben, amelyeket a világ legkülönbözőbb pontjain gyártanak a stúdiók. Ebbe a kínálatba beletartozik az Oddbods, a Happó család, az Én és a lovagom, a Dorothy Óz földjén, amely a klasszikus Óz, a csodák csodája filmen alapul, illetve az átdolgozott Flúgos futam sorozat, amely a bolondos Hanna-Barbera klasszikus előtt tiszteleg. Az új, egyéb animációs stúdióktól megvásárolt műsorok közé tartozik a Kókusz Kokó, a kis sárkány, és a Pat, a kutya sorozat is.

„A Boomerang mindig is az időtlen kedvencek közé tartozott, amely generációkon átívelő szórakozást nyújt, átértelmezte a közös családi televízió-nézés élményét, ezáltal lehetővé téve a hirdetők számára, hogy egy széles közönséget érjenek el. A reklámértékesítés megnyitása stratégiánk legújabb állomása, amely a helyi piacon elért sikereinkre épít” - nyilatkozta Paromita Dey, a Turner hirdetés-értékesítési igazgatója.

„Megtiszteltetés számunkra, hogy a Boomerang csatornát is gyermek portfóliónkban kínálhatjuk. Az időzítés tökéletes, hiszen most kezdődik az egyik legjelentősebb gyerekeket-célzó hirdetési szezon.  Örömmel tekintünk az elé, hogy partnereink minél szélesebb körét tehessük láthatóvá ezen a platformon. Értéknövelt, célzott megoldásokkal állunk majd hirdetőink rendelkezésére, amely keretében adatokkal biztosítjuk, hogy elérjék célcsoportjukat: a gyermekeket és szüleiket. A Boomerang nem csak a gyermekpiacon betöltött pozíciónkat erősíti, de egyszersmind teljes portfóliónkat is erősebbé teszi” - tette hozzá Lukács Csaba, az Atmedia ügyvezető igazgatója.

 

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!