A Google Glass megváltoztathatja a marketinget

A nemzetközi média sokat foglakozik mostanában a Google Glass hatásával. Sokkal személyesebb üzenetek jöhetnek, ha elterjed az új technológia.

A Google szemüveget még horribilis árakon lehet megszerezni, a napokban mintegy 800 000 forintért kelt el egy az Amazon piacterén. Szinte minden nap szolgáltat híreket a technológiai újdonság.

A marketingesek már keresik, vizsgálják a Google eszközére a legújabb lehetőségeket. A szemüveg személyes lehetőségei új lendületet adnak a testre szabott marketing és reklám technikák használatára. Az intelligens szemüveg a játék fejlesztők fantáziáját is megmozgatta, a sok éven keresztül kutatott virtuális valóság és 3 dimenziós programok most közvetlenül a szemünk elé tarthatják a megálmodott világokat.


A szemüveg persze az autósoknak is közvetíthet valós idejű információkat, illetve a hadiipar is találhat olyan területeket, amelyeken nélkülözhetetlen adatokat vetithet a felhasználók elé.

A Google szemüveg ellenzői természetesen az addikciós hatásokat támadják. A filmek rajongói könnyen teljesen kizárhatják magukat a való világ történeteiből. A Google eszköz ára még szerencsére igen magas, ezért tömeges használata még nem várható, de hamarosan eljuthatunk odáig, hogy az utcán tucatjával jönnek majd szembe a virtuális világokban bóklászó Google Glass felhasználók.