2014 Nagy ötletei özönlötték el a Linkedint

2014 Nagy ötletei özönlötték el a Linkedint
Egy napja az összes Linkedin ″celeb″ 2014 nagy ötletéről publikál. A cikkek természetesen a leghíresebb szakemberek saját terülteiről érkező ötletek, víziók.

Richard Branson cikkével indította el évvégi anyagait a Pulse. A Linkedin híreit szolgáltató rendszer működtetői úgy döntöttek, hogy 2014 Nagy ötletei címen - az ünnepek előtti időszakban - rengeteg kiváló anyagot publikáltatnak a Linkedinen megtaláható véleményvezérektől. Branson népszerűsége úgy látszik töretlen, a Virgin ura továbbra is extravagáns ötleteivel meghatározó szereplője az üzleti világnak.

Branson cikke azt vetíti előre, hogy a jövő év a vállalkozók éve lesz. Ezt persze arra alapozza, hogy Londonban is beindította a startup ötleteket felkaroló inkubátorát. A feltélezése szerint túl kell lépni azon a gondolkodáson, hogy a startupok csak Kaliforniában lehetnek sikeresek. A következő évra azt jósolja, hogy megkezdődik a startup világ expanziója és a világ minden táján sikeres ötletek segítik majd a gazdasági megújulást. (A rendkívül nagy távlatokat felvázoló cikk egyébként nagyjából jól mutatja, hogy milyen jellegű cikkeket olvashatunk majd a Big Ideas sorozatban.)

A sorozatban Deepak Chopra, Ban Ki-moon ENSZ főtitkár mellett újságírók, startup alapítók is megfogalamazzák a saját jövő képüket. A Pulse egy napja indított kampányában most rengeteg üzleti, gazdasági, befektetői vagy marketing szakembert vettek rá, hogy elmondja a véleményét a jövő évről, az aktuális trendekről.

A Linkedin által felvásárolt és kiválóan beépített Pulse hírszolgáltató rendszere egyébként szép lassan kiszorította a news feedeket az oldalról és folyamatosan szerkesztett tartalommal, illetve aggregált szakmai anyagokkal látja el a szakmai közösséget.

A személyes, vélemény vezérek által megfogalmazott cikkeknek láthatóan kiváló a fogadtatása. A szakmai közösség helyben történő szakmai hírfogyasztását a Linkedin vezetője jelentős loyalitás növelő tényezőnek tartja.